וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר סוויסה: "לא רע לי בבאר שבע. רק רוצה לשחק"

18.9.2013 / 10:43

החלוץ נשאר למרות פניה מאשדוד, גורם: "דמי השאלה גבוהים? זה הסכום שבית"ר שילמה על סלליך". לוי יחפש חלוץ זר חופשי

one

"לא רע לי בהפועל באר שבע ואני מתכוון להילחם על המקום שלי בקבוצה. רציתי לעזוב רק בגלל סיבות מקצועיות. אני רק רוצה לשחק". כך אמר חלוץ הפועל באר שבע תומר סוויסה למקורביו אמש, לאחר שחלון ההעברות ננעל והוא נשאר בבירת הנגב. כפי שפורסם בימים האחרונים, החלוץ ביקש לעזוב את המועדון בשל סיבות מקצועיות, אם כי גם מחלוקת בנוגע למימון הניתוח שלו גרמה למתיחות עם המועדון.

לאחר שהחליטה לרדת מויאם עמאשה, מ.ס אשדוד עשתה ניסיון לצרפו כשעתיים לפני סגירת חלון ההעברות, אך טענו כי הדרישה לדמי השאלה בגובה 250 אלף שקל מוגזמת וירדה מהשחקן. בבאר שבע אמרו אתמול: "אין סיבה שבית"ר ירושלים תשלם 50 אלף יורו על סלליך, וקבוצות אחרות לא ישלמו סכומים דומים על שחקנים שכבר הוכיחו את עצמם. כזכור, לא אנחנו שחררנו אותו. סוויסה ביקש לעזוב בעצמו".

תומר סוויסה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"לא אנחנו שחררנו אותו, הוא ביקש לעזוב בעצמו". תומר סויסה/ברני ארדוב

במועדון נשמו אתמול לרווחה לאחר שעסקת עידו אקסברד למכבי נתניה, עליה פורסם בוואלה! ספורט, יצאה לדרך. "לא רצינו ליצור מצב שהוא יושב ביציע. שני הצדדים לא היו מעוניינים זה בזה. עידו שחקן טוב, אבל ההגעה של שחקנים בכירים דוגמת אליניב ברדה תקשה עליו לקבל דקות משחק. חשוב מאוד שישחק", אמרו במועדון.

אלישע לוי לא הצליח להחתים שחקן זר עד סגירת חלון ההעברות. המאמן התמקד בשני שחקנים רכש, קשר וחלוץ, אבל לאור פיצוץ עסקת מיחאי ראדוץ הוחלט להשאיר את בויאן מרקוביץ' ולהחתים רק זר אחד – חלוץ. במעודון נכנסו למשא ומתן להעברת הקשר משה לוגסי, אך הוא חתם על חוזה חדש שהעלה את שכרו בעשרות אחוזים והעסקה "כבר לא הייתה כדאית מבחינה כלכלית", כדברי גורמים במועדון. "עכשיו נחפש חלוץ בנחת, בלי לחץ של זמן. נצרף רק שחקן שיתאים לנו", אמר אתמול המאמן.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully