וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "התחזקנו משמעותית, עכשיו הבמה של השחקנים"

18.9.2013 / 9:02

בבירה העלו את רף הציפיות אחרי העברת שחקני הרכש בבקרה: "קיץ שלם זלזלו בנו". טונייס מלהיב: "בלם ברמה גבוהה"

one

בבית"ר ירושלים עברו אתמול (שלישי) יום לא פשוט תחת לחץ של זמן אך סיימו אותו בצורה טובה, כשכל ארבעת השחקנים החדשים שהצטרפו - סינטיאהו סלליך, רועי זיקרי, בריאן ז'ונס ואנדרס טונייס עברו בבקרת התקציבים. השחרורים של כולם הגיעו בזמן, והארבעה עומדים לרשותו של המאמן אלי כהן לקראת המשחק נגד הפועל חיפה בשבת במושבה.

בשעות הערב בבית"ר כבר הרימו ידיים בנוגע לבריאן ז'ונס, והשלימו עם העובדה שהשחקן יעבור רק בשבוע הבא, אך קרוב לחצות קיבלו מההתאחדות לכדורגל את הבשורה כי השחרור המיוחל מההתאחדות הברזילאית הגיע והשחקן מצטרף לקבוצה. בבית"ר אמרו אמש: "בתקופה קצרה ותחת לחץ של זמן הצלחנו לבנות קבוצה ראויה. התחזקנו משמעותית ועכשיו הבמה היא של השחקנים. קיץ שלם לגלגו וזלזלו, אבל אנחנו עבדנו בשקט ובנינו מרקם שאנחנו מאמינים שיגרום לקהל לחזור לחייך השנה".

בריאן ז'ונס, נבחן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
גם הוא יוכל לשחק כבר בשבת. בריאן ז'ונס/ברני ארדוב

אנדרס טונייס ערך אמש את האימון השני עם הקבוצה ובמועדון התלהבו מאוד מהבלם. שחקנים בקבוצה סיפרו: "עדיין אנחנו לא יודעים באיזה כושר הוא כי אימון זה לא משחק, אבל מספיק לראות שני אימונים כדי להבין שמדובר בבלם ברמה גבוהה. הפיזיות, הנחישות, ראשון לכל כדור, אי אפשר שלא לראות את הנוכחות שלו. יחד עם סלליך, בריאן וזיקרי התחזקנו משמעותית אבל זה לא יהיה שווה כלום עם לא נבוא באותה גישה כמו מכבי פתח תקוה - לב ונשמה מעל הכל".

ב-12 לאוקטובר צפויה לערוך בית"ר ערך גאלה בירושלים, אליו יהיה מוזמנים אנשי עסקים וידוענים אוהדי המועדון על מנת לנסות וליצור מחדש עניין בקהילה העסקית סביב המועדון. מי שצפוי להופיע על הבמה באותו הערב הוא אייל גולן יחד עם אנשי בידור נוספים. בבירה יודעים שבמהלך השנים האחרונות אנשי עסקים התרחקו מהקבוצה, אך עכשיו בבית"ר מנסים להתחיל מחדש וליצור קהילה עסקית בריאה ותומכת סביב המועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully