וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: זה היה מהיר

19.9.2013 / 9:10

אנדי ריד חוזר עם קנזס סיטי המושלמת לפילדלפיה לפתיחת המחזור ה-3 (ו', 3:25). האם הקבוצה שלו יכולה לעמוד בקצב?

פילדלפיה (1:1) - קנזס סיטי (0:2), בין חמישי לשישי, 3:25

14 שנים עמד אנדי ריד על הקווים של פילדלפיה. בתקופה הזו הוא הוביל את הקבוצה לתשע הופעות פלייאוף ומשחק סופרבול אחד, אבל מעולם לא זכה באליפות. אחרי שנתיים חלשות, ריד פוטר מהקבוצה בסיום העונה שעברה ומיד התמנה למאמן קנזס סיטי. כנראה שגם הוא לא חלם שהחזרה לעיר האחווה תהיה מהירה כל כך

במשחק שיוציא לדרך את המחזור השלישי יגיעו הצ'יפס, חמושים במאזן מושלם והרבה ביטחון למשחק מסקרן מול הקבוצה של צ'יפ קלי, שאחרי ניצחון גדול בוושינגטון הפסידה בדרמטיות ביום ראשון, בבית מול סן דייגו. הקהל בפילדלפיה צפוי לקבל את המאמן לשעבר ברגשות מעורבים, אבל כנראה שרבים עדיין יזכרו לו חסד נעורים, מהשנים בהן הוביל את הקבוצה לצמרת הליגה.

אנדי ריד מאמן קנזס סיטי צ'יפס. Steve Revere, GettyImages
איך יקבלו אותו בפילדלפיה? אנדי ריד/GettyImages, Steve Revere

האיגלס החדשים לא דומים כלל לקבוצה שהשאיר אחריו ריד. הם רצים מהר קדימה ומוציאים כל מהלך בזמן ממוצע של פחות מ-25 שניות, מה שגורם למשחקים שלהם להתנהל בקצב מסחרר ולראייה, 123 נקודות משותפות עם היריבות בשני המשחקים הראשונים.

הצ'יפס, שבשני המשחקים הראשונים של ריד ואלכס סמית' בקבוצה כבר השיגו את אותה כמות ניצחונות שהגיעו אליה לכל אורך העונה שעברה, מאמינים בכוחם להפתיע שוב, אחרי שעשו זאת מול דאלאס. בקנזס סיטי מסתכלים על סדר המשחקים וחולמים להגיע לשבוע החופש, במחזור העשירי, עם 6-8 ניצחונות. בתור התחלה, הם יצטרכו לנצח את האיגלס, משהו אותו לא עשו מאז 1998.

ההימור: פילדלפיה באמת קשה לניבוי, אבל מכיוון שמשחקי יום חמישי נוטים להיות מבולבלים משהו, ניתן את הקרדיט דווקא למאמן האורח. קנזס סיטי עולה ל-0:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully