וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אם לא נתחזק עכשיו, נעשה את זה בינואר"

16.9.2013 / 13:25

בצל פיצוץ העסקה עם ראדוץ, המאמן הגיב לקראת סגירת החלון. על עכו: "הקהל ייתן לנו הרגשה ביתית, זה מבחן כוח עבורינו"

one

"אנחנו עושים מאמצים גדולים להביא שחקן ואני מקווה שנצליח, אבל אם לא נעשה את זה בינואר. יש לנו סגל מספיק חזק וטוב. רשמנו משחק טוב מול הפועל תל אביב לפני הפגרה והעבודה הקשה בקיץ באה לידי ביטוי. עכשיו הכל קצת נעצר". כך אמר מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי, לקראת סיום הפגרה וחלון ההעברות שייסגר מחר (שלישי).

במועדון מאוכזבים מאוד מפיצוץ עסקת מיחאי ראדוץ, ולכן ביממה האחרונה עלתה אפשרות להחתים את גיא דיין מהפועל עכו. המאמן התבטא בנוגע לתומר סויסה ועידו אקסברד שכרגע לא נמצאים בתכניות: "יש עוד יום אחד לחלון ההעברות ונראה מה יהיה איתם", אמר המאמן. ישנה אפשרות שסויסה יישאר בסופו של דבר בסגל אם לא ימצא קבוצה עד מחר. ומה חודשים במועדון על המשא ומתן של אנדריאה דליבשיץ'? "אם הוא בא לשלושה חודשים, אז טוב שלא הבאנו אותו", אמרו.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
לא נלחץ. אלישע לוי/ברני ארדוב

לקראת המשחק מול הפועל עכו הוסיף המאמן: "הקהל שלנו ייתכן לנו דחיפה והרגשה ביתית. צריכים לשמור על רמת מוכנות מאוד גבוהה ואני מקווה שגם את המשחק הזה ננצח. אנחנו פייבוריטים? רק על על הנייר. זה מבחן כוח עבורנו". הבלם בויאן מרקוביץ' ממשיך להתאמן עם הקבוצה כרגיל ויישאר לפחות עד חודש ינואר. אם באר שבע תחתים זר אחד עד מחר, ותרצה להחתים זר נוסף אז, הבוסני ישוחרר. הבלם טומיסלב פאיוביץ' שעדיין סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי בספק למשחק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully