וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מנסה לסגור את העברת עמאשה להפועל ת"א

16.9.2013 / 8:14

רגע לפני סגירת החלון, הירוקים מנסים להעבירו בהשאלה, השחקן: "מוכן לעבור להפועל ת"א". אוזן צפה ב-0:3 של אלקמאר

one

מכבי חיפה תנסה לסגור ביממה הקרובה את עסקת העברתו של ויאם עמאשה להפועל תל אביב, תוך שינוי פרטי העסקה. כפי שפורסם אתמול, חיפה חזרה בה מכוונתה למכור את החלוץ ועשויה להעביר אותו לאדומים בהשאלה. גם אופציית מכירה עומדת על הפרק, אם כי האדומים הבהירו אתמול כי לא יעמדו בעלויות העסקה.

הפער היחיד בין הדרישה של עמאשה לבין ההחלטה של מכבי חיפה הוא שהחלוץ דורש לשחררו לאלתר, אבל ייתכן מאוד שיתפשר מתוך הבנה שהוא עשוי להישאר ביציע עד חודש ינואר. למקורביו אמר השחקן: "אני מוכן לעבור להפועל תל אביב אם הקבוצות יגיעו להסכם על מעבר".

ויאם עמאשה, שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
ייתכן מאוד שיתפשר מתוך הבנה שהוא עשוי להישאר ביציע עד ינואר. ויאם עמאשה/ברני ארדוב

החלוץ חן עזריאל ממתין לפסק הבוררות שלו. בחיפה טוענים כי הבוררות שנקבעה לתחילת אוקטובר תדון במספר נושאים, אבל בעיקר במשכורת יוני שלא שולמה לחלוץ. בסביבתו של החלוץ יודעים שישנה אפשרות שיעבור אחרי סגירת החלון לקבוצה אחרת, בהתאם לפסק הבורר. הבלם איציק כהן טרם קיבל הצעה רשמית והוא ממתין לראות כיצד יתפתחו הדברים עד מחר. במועדון מנסים להגיע לפשרה שתסלול את דרכו של אייל גולסה לסגל. השחקן טרם חתם על הארכת ההסכם לעונה נוספת או יותר, ובקרוב תיערך פגישה בעניין.

עוזר המאמן אורי אוזן צפה אתמול במשחקה של אלקמאר מול גו אהד איגלס. ההולנדים שיתארחו ביום חמישי בקרית אליעזר ניצחו 0:3, ועוזר המאמן כבר שוחח עם בנאדו בתום המשחק והעביר את רשמיו. המגן טאלב טואטחה לא התאמן אתמול, קיבל זריקה והוא עדיין בספק למשחק בחמישי. 6,500 אוהדים כבר הבטיחו את מקומם במשחקי הליגה האירופית בקריית אליעזר בהם תתמודד חיפה גם מול פאוק סלוניקי היוונית ושחטאר קראגנדי הקזחית. במועדון הגיעו להסכמה על שיתוף פעולה עם רכבת ישראל לגבי יציאת רכבת מהתחנה הסמוכה לאיצטדיון בסיום המשחק. מחירי המנוי לשלושת המשחקים נעים בין 195 שקל לסטודנט ועד 375 שקל למבוגר ביציעים 2,4.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully