וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: יחד, כל הדרך

15.9.2013 / 23:20

פיטסבורג ניצחה 2:3 את הקאבס, סנט לואיס הביסה 2:12 את סיאטל והשתיים עדיין בשוויון ב-NL מרכז. סוויפ לאוקלנד בטקסס

NL מרכז:

המאבק הנהדר והמותח בין פיטסבורג לסנט לואיס על הזכייה בבית נמשך ו-13 משחקים בלבד לסיום העונה שתי הקבוצות שומרות על שוויון עם מאזן 62:87.

בפיטסבורג, פרנסיסקו ליריאנו לקח נו היטר לאינינג השביעי, שם הרשה הומראן לוולינגטון קאסטיו מהקאבס. אבל סינגל באינינג השמיני של ג'סטין מוראנו, שמשתלב מצוין בעיר הפלדה, ניצח 2:3.

* סנט לואיס עשתה את המוטל עליה וחיסלה את סיאטל עם 2:12. הומראן וארבע חבטות ליאדייר מולינה, עוד הומראן למאט אדאמס הלוהט.

* סינסינטי התרחקה למינוס 3.5 משחקים מהפסגה אחרי הפסד 6:5 במילווקי. ווקאוף הומראן לשון הלטון.

* לרדס כדאי להיזהר, כי וושינגטון מתקרבת אליהם במאבק על כרטיס הווילד קארד השני של ה-NL. הנשיונאלס עפים קדימה והביסו 2:11 את פילדלפיה. ג'ורדן צימרמן ראשון בחטיבה עם 18 ניצחונות והמרחק מסינסינטי עומד על 4.5 משחקים בלבד.

פרנסיסקו ליריאנו פיטסבורג פייראטס. Joe Sargent, GettyImages
פלירטט עם נו היטר. ליריאנו/GettyImages, Joe Sargent

AL ווילד קארד:

* טקסס נכנסת לרשימה הזו ויוצאת מהמאבק על המערב. אוקלנד הגיעה לארלינגטון, השיגה סוויפ עם 1:5 במשחק האחרון, כולל שלושה הומראנים, אחד מהם של ג'וש דונלדסון הנפלא וברחה ל-6.5 משחקים, שיספיקו לה כנראה לקחת את הבית. הריינג'רס, פתאום, ביתרון משחק אחד בלבד במאבק הווילד קארד. איך זה שוב קורה להם?

* מריאנו ריברה, בביקורו האחרון בפנווי פארק, זכה לטקס יפה מהמקומיים. על הגבעה לעומת זאת, הוא לא זכה לעלות אחרי שבוסטון שוב הייתה גדולה על היאנקיז וסגרה סוויפ עם 2:9. הומראן שביעי למייק נאפולי העונה מול הפסים, קליי בוכהולץ ב-0:11 וניו יורק נפלה למרחק שלושה משחקים מהווילד קארד.

* אחרי דחייה ארוכה בשל גשם, קליבלנד ניצחה 1:7 בשיקגו את הווייט סוקס עם צמד של ניק סווישר והיא רק חצי משחק משתי המוליכות בקרב הווילד קארד.

* הכרטיס השני עדיין אצל טמפה ביי, אבל היא הפסידה 6:4 במינסוטה, כשהיא סופגת ארבע ריצות באינינג השמיני.

* בולטימור רחוקה 2.5 משחקים מהרייז, אחרי ניצחון 1:3 בטורונטו.

* קנזס סיטי עומדת לצאת מהמירוץ אחרי עוד הפסד בדטרויט, הפעם 3:2. צמד לאלכס אבילה, מקס שרצר הכיש 12, אבל שוב לא זכה בניצחון ה-20 העונה. הפער של הצ'יפס מטמפה: 3.5 משחקים.

משחקים נוספים: ווקאוף סינגל של טראוויס דארנאוד נתן למטס 0:1 על מיאמי אחרי 12 אינינגים. סן דייגו נהנתה ממשחק ענק של בורץ' סמית', שעם שבעה ועשרה השיג ניצחון ראשון בקריירה, 0:4 על אטלנטה. האיינג'לס ניצחו 1:2 ביוסטון, שנחלה הפסד 98. צמד הומראנים של האנטר פנס נתנו לסן פרנסיסקו 3:4 על הדודג'רס. פול גולדשמיט הכניס את כל חמש הריצות ב-3:5 של אריזונה על קולורדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully