וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחוזי החליט: עתידה של אום אל פאחם ייקבע בהתאחדות

15.9.2013 / 23:30

בתום דיון סוער, בית המשפט חייב את הבקרה לבחון מחדש את המסמכים הכספיים שהגישה הקבוצה. בכפר סבא זועמים

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: טל רזניק

בבית המשפט המחוזי בתל אביב נערך היום (ראשון) דיון סוער בנוגע לעתידה של מכבי אום אל פאחם, שנלחמת על מקומה בליגה הלאומית. החלטה סופית לא התקבלה, אולם השופט גדעון גינת שטיפל בנושא, החליט להורות למוסדות ההתאחדות לכדורגל לבחון מחדש את הדוחות הכספיים שהגישה לבקרה, זאת למרות שבית הדין העליון דחה בתוקף את ערעורה הקודם של הקבוצה והורה להוריד אותה ליגה. כבר מחר אמורה הפועל כפר סבא מחליפתה של אום אל פאחם לשחק במסגרת המחזור השני בלאומית, אך המשחק יידחה בשל הסאגה הנמשכת.

תקציר הפרקים הקודמים: מכבי אום אל פאחם לא הגישה בזמן את תקציבה לאישור הבקרה ולכן הורדה לליגה א' על ידי בית הדין העליון. בקבוצה ערערו לבית המשפט המחוזי שהחזיר את הדיון לבית הדין ובשבוע שעבר נקבע שאום אל פאחם לא תקבל צ'אנס לאישור התקציב ומי שהחוזרה ללאומית היא הפועל כפר סבא. למרות זאת, באום אל פאחם השיגו צו מניעה לקיום משחקה של כפר סבא מול הכח עמידר רמת גן שאמור היה להתקיים ביום רביעי והיום התקיים דיון נוסף בו השתתפו גם תובע ההתאחדות עורך הדין ניר רשף וראשי הפועל כפר סבא מגובים בעורך הדין אפרים ברק.

יושב ראש מכבי אום אל פאחם מחמוד אבו רג'ה. ניב אהרונסון
דיון סוער במיוחד. אבו רג'ה/ניב אהרונסון

כאמור, הדיון היה סוער כאשר כבר מחוץ לאולם החלו מהומות בין אוהדי שתי הקבוצות. בעקבות המהומה והנוכחים הרבים, הועבר הדיון לאולם גדול יותר, אך גם שם המשיכו הצדדים להתעמת והמאבטחים הוציאו מספר נוכחים אל מחוץ לאולם. עורך הדין איהב מחמיד מטעם אום אל פאחם אמר לשופט: "אנו ניצבים לפניך כדי לתקן עוול גדול. המסמכים לבקרה כבר מוכנים מה-18 באוגוסט, אך הבקרה לא שמעה אותנו".

בסיום הדיון אמר עורך הדין מחמיד לכתבים: "אנחנו עדיין חושבים באמת ובתמים שהחלטת בית המשפט ולכן יש צורך לבהחזרת הדיון על מנת לאפשר לקבוצה להציג את מסמכיה בפני הבקרה, דבר שלא נעשה עד היום. משפטית, אני רואה את הכיוון כחיובי. אני מקווה שבית המשפט לא יאכזב אותי".

בעלי הפועל כפר סבא סתיו שחם הוסיף: "אם יחליטו להחזיר את אום אל פאחם, כפר סבא תינזק בחצי מיליון שקל, לא תוותר ותערער גם לערכאות גבוהות יותר".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
בעלי הפועל כפר סבא סתיו שחם (מימין) עם עורך הדין אפרים ברק (משמאל). ניב אהרונסון
לא יוותרו. שחם וברק/ניב אהרונסון
אוהדי מכבי אום אל פאחם משתוללים באולם בית המשפט. ניב אהרונסון
מהומה באולם. אוהדי אול אל פאחם וכפר סבא/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully