וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "הפערים עם אלרואי כהן די גדולים"

15.9.2013 / 14:27

האדומים ינסו למצות את המשא ומתן עם הקשר לפני סגירת חלון ההעברות, לפני שיפנו את מירב המאמצים להחתמת ימפולסקי

one

בהפועל חיפה דורשים תשובה מאלרואי כהן עד מחר (שני) כשבמועדון פסימיים לגבי האפשרות שהקשר ששוחרר מהפועל תל אביב אכן יגיע למועדון שכן נכון לעכשיו הפערים בין הצדדים גדולים מדי. כהן דורש כ-140 אלף דולר לעונה בעוד שבחיפה מוכנים לשלם בסביבות 100 אלף דולר. בחיפה ינסו למצות את המשא ומתן עד מחר, ולאחר מכן יואץ מיידית המשא ומתן עם דלה ימפולסקי.

כהן אינו תלוי בחלון ההעברות שכן הוא שחקן חופשי, אלא שהדחיפות של חיפה בעניינו נובעת מהעובדה שימפולסקי הינו תחת חוזה, ואם בחיפה לא יחתימו אותו עד יום שלישי בערב, תום מועד ההעברות, הם עלולים להישאר ללא קשר נוסף. אגב גם מחמוד עבאס ממשיך להיות מועמד לקבוצה ועשוי לחתום בשורותיה גם אם ימפולסקי אכן יצטרף. אגב, חתימה של כהן תביא ככל הנראה לכך שעבאס לא יחתום בוודאות בקבוצה.

אלרואי כהן שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
"מקווים שאלרואי יירד בדרישות שלו ואז נוכל להחתים אותו". כהן/מגד גוזני

"הפערים עם אלרואי די גדולים נכון לעכשיו", אישר גורם במועדון. "אבל אי אפשר לדעת מה יקרה. אנחנו מקווים שאלרואי יירד בדרישות שלו ואז נוכל להחתים אותו". בכהן, שמתאמן בינתיים עם הפועל ראשון לציון,מעוניינת גם מכבי פתח תקווה שגם היא מנהלת עמו מגעים. הבלם טאדאס קיאנסקאס, שחזר ממשחקי נבחרת ליטא, חגג היום את יום הולדתו ה28 כששחקני הקבוצה ציינו את המאורע לאחר האימון. עמיר נוסבאום ממשיך להיות בספק למשחק מול בית"ר ירושלים, ואם הוא לא יהיה כשיר יחליף אותו בהרכב דנילו ניקוליץ'. עומרי קנדה צפוי לחזור לסגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully