וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע תשאיר את בויאן מרקוביץ' ותחתים זר אחד

15.9.2013 / 13:57

לאחר שהיה בדרך החוצה, במועדון הודיעו לבוסני שיישאר לפחות עד ינואר, בעקבות הסיכויים הנמוכים להשלמת עסקת ראדוץ

one

"השנה לא הולך לנו עם השחקנים הרומנים. אנחנו מאוד מקווים לא להגיע שוב למצב שבו שביום האחרון נחכה לשחרור בינלאומי של שחקן שיסכם ברגע האחרון". כך אמרו הבוקר בהפועל באר שבע, שם מאשרים את הדיווחים בתקשורת הרומנית על פיצוץ בעסקת העברתו של קשר סטיאווה בוקרשט, מיחאי ראדוץ. האחרון היה אמור לנחות בתחילת השבוע בישראל, אך העברתו לא בוצעה בשל העובדה שהנשיא הרומני שוהה בכלא. נציגת השחקן ברומניה, אנה מריה פרודאן, מפעילה לחצים כדי לנסות ולאשר את העסקה עוד היום. בבאר שבע לא מאמינים שהשחקן יגיע, אך הודיעו כי: "לא ירימו ידיים עד הרגע האחרון".

החלוץ הספרדי טוצ'ה. GettyImages
יבדקו שוב את האופציה שלו. טוצ'ה/GettyImages

בבאר שבע יבדקו שוב את אופצית החלוץ הספרדי של פנאתנייקוס, טוצ'ה (חוסה ורדו ניקולאס), אך הפערים הכספיים גדולים כרגע ולא נראה שיגיע לקבוצה. בתוך כך, משום שחלון ההעברות עומד להיסגר, במועדון הודיעו לבלם בויאן מרקוביץ' שהוא יישאר, לפחות עד ינואר. הסיבה: במועדון יודעים שבמצב העניינים כרגע יוכלו להחתים זר אחד בלבד עד יום שלישי. בינתיים, החלוץ תומר סויסה עדיין לא קיבל הצעה רשמית מקבוצה אחרת. אחרי שבית"ר ירושלים החליטה לרדת ממנו בשל החתמת שחקנים אחרים בעמדה שלו, קיימת אפשרות שיישאר בקבוצה אם לא יימצא קבוצה עד יום שלישי.

כפי שפורסם בסוף השבוע, באר שבע מתכוונת לחדש בקרוב את המשא ומתן עם המגן השמאלי אופיר דוידזאדה, שההופעה שלו במדי הנבחרת רק מעלה את מפלס הלחץ במועדון בכל הנוגע לעתידו של השחקן. המגן השמאלי לא חתם בתחילת העונה על חוזה חדש לחמש שנים, והוא מחזיק בחוזה עד יוני 2015, כלומר עד תום העונה הבאה דוידזאדה בן ה-22 דרש בתחילת העונה חוזה בגובה 100 אלף דולר לעונה, אך במועדון הודיעו לשחקן כי החליטו להכפיל את שכרו, ביחס לחוזה החיל שהרוויח עד שחרורו מצה"ל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully