וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמאשה עשוי לעבור בהשאלה להפועל תל אביב

15.9.2013 / 11:11

פתרון לסאגה? חיפה מוכנה לשחרר את הקשר לאדומים, שמוכנים לשלם את שכרו. גורם: "אם עמאשה יירד מהדרישות, הוא יעבור השבוע"

one

לאחר שבועות של מתיחות קשה בין מכבי חיפה לויאם עמאשה, נראה כי ישנה אפשרות שהצדדים יגיעו לפתרון מהיר: מכבי חיפה החליטה כי היא מוכנה לשחרר את עמאשה להפועל תל אביב בהשאלה, הכוללת אופציה לרכישה עתידית בתום העונה. גורם במועדון הבהיר הבוקר: "אם עמאשה יירד מהדרישות להשתחרר בחינם, הוא עשוי לעבור השבוע, עד יום שלישי". כפי שפורסם בוואלה! ספורט, עמאשה עשוי לעבור להפועל תל אביב ללא קשר לעסקת טרייד. הפתרון שמציעה חיפה ריאלי מבחינת שני הצדדים, משום שעמאשה יוכל להימכר בתום העונה גם ללא קשר לאופציית הרכישה.

במועדון לא מתכוונים לצרף שחקן נוסף עד יום שלישי, ועוסקים בעיקר בשני נושאים עיקריים: עתידו של אייל גולסה שמושעה ונכון להבוקר לא ייכלל בסגל למשחק מול אלקמאר, ושחרור שלושת השחקנים שמתאמנים בנפרד: הבלם איציק כהן, והחלוצים חן עזריאל ועמאשה. כפי שפורסם בשבוע שעבר, עזריאל עשוי לעבור לקבוצה אחרת לאחר תום מועד ההעברות לפי פסק הבוררות, שתתקיים בתחילת אוקטובר, ועשוי לאפשר את ההעברתו גם לאר סגירת הרישום ביום שלישי. לגבי כהן, כרגע אין הצעה קונקרטית ובמכבי חיפה הבהירו: "כשתגיע הצעה, נדון בה".

ויאם עמאשה מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
פתרון ריאלי לשני הצדדים. ויאם עמאשה/אדריאן הרבשטיין

אחרי פגרת יום הכיפורים, מכבי חיפה תחדש היום את אימוניה לקראת המשחק מול אלקמאר ההולנדית ביום חמישי. המשחק ייפתח בשעה 22:05, ובמועדון מאמינים שהשעה המאוחרת דווקא תגדיל את מספר רוכשי הכרטיסים, שיוכלו להגיע למשחק לאחר צאת החג. ביום רביעי אחר הצהריים תערוך חיפה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק, כשעוד קודם לכן יגיע המאמן אריק בנאדו למסיבת העיתונאים הרשמית.

המגן טאלב טואטחה נעדר מהאימון היום וקיבל זריקה, שאמורה לזרז את החלמתו. יחד עם זאת, במכבי חיפה הדגישו הבוקר כי השחקן עדיין בספק למשחק מול ההולנדים.

הבוקר החלה מכירת הכרטיסים למשחק הליגה מול מכבי תל אביב, שייערך בתחילת השבוע הבא. כ-7,000 כרטיסים הוצאו לקראת המשחק, כשהירוקים העבירו 1500 כרטיסים לאוהדי מכבי תל אביב.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully