וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה ברשישת שוקל להתפטר מהפועל עכו

15.9.2013 / 10:28

יושב הראש צפוי לכנס את חברי הנהלת הקבוצה ולהודיע להם על החלטתו. הסיבה ככל הנראה היא חילוקי דעות עם נציגי העירייה

one

עוד שבוע דרמטי צפוי להפועל עכו: יושב ראש המועדון יהודה ברשישת שוקל להתפטר מתפקידו. ברשישת, שמשמש בתפקיד מאמצע העונה שעברה ומונה כמחליפו של ציון וייצמן, צפוי לכנס את חברי הנהלת הקבוצה בימים הקרובים ולהודיע להם על החלטתו. עדיין לא ברור מהן הסיבות שהביאו את ברשישת לשקול לעזוב, אך נראה כי מדובר בחילוקי דעות ממושכים שהיו לו עם נציגי העירייה. ברשישת עצמו אישר לוואלה! ספורט כי הוא שוקל לעזוב.

יו"ר הפועל עכו יהודה ברשישת. אדריאן הרבשטיין
חילוקי הדעות הכריעו אותו. ברשישת/אדריאן הרבשטיין

ובצד המקצועי, הקבוצה תחל היום (ראשון) את ההכנות לקראת המשחק החשוב שלה בסוף השבוע נגד הפועל באר שבע בו היא תחפש ניצחון ראשון אחרי שני הפסדים. מי שנמצאים חזק בתמונת ההרכב הם המגן השמאלי מהראן אבו ריא שכבר היה בדרכו החוצה מהקבוצה ונראה טוב באימונים האחרונים וכן החלוץ אליאור סיידר שמרשים את הצוות המקצועי.
שניר משען, אמייה טגה וסטיבן כהן שנעדרו מהמשחק בשבוע שעבר נגד הפועל תל אביב צפויים להיות כשירים. במהלך היום אמורים לעבור בבקרת התקציבים חוזיהם של אלירן דנין, ננאד מרינקוביץ' ואלי זיזוב. בקבוצה ממתינים בדריכות להחלטה בנוגע לז'וליאנו ספדאסיו שהורחק בשבוע שעבר נגד האדומים ומפנימים שיצטרכו להסתדר בלעדיו לפחות במשחק הקרוב.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully