וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: זריחה במערב

14.9.2013 / 19:25

אוקלנד הגיעה לטקסס, ניצחה 8:9 ופתחה פער של 4.5 משחקים ב-AL מערב. גרנד סלאם של סלטלמאקיה חיסל את היאנקיז

AL מערב:

אוקלנד ממשיכה לחסל את המאבק בינה לבין טקסס לפני שהוא יהפוך לדרמטי באמת. האייז הגיעו לארלינגטון, לפתיחת הסדרה הכי מכריעה שלהם העונה ולמרות שחטפו שש ריצות באינינג השמיני, הם ידעו לשמור על היתרון המוקדם שבנו ולנצח 8:9. הפער בין הקבוצות כבר עומד על 4.5 משחקים ואוקלנד, שנהנתה מהומראנים של ברנדון מוס, ג'וש דונלדסון ויואניס סספדס, נראית בדרך לפלייאוף. טקסס, אם לא תתעורר מהר, עלולה לאבד גם את כרטיס הווילד קארד, שם היא מובילה כרגע רק ב-2.5 משחקים.

ג'וש דונלדסון אוקלנד אתלטיקס. AP
בדרך לאליפות הבית בפעם השנייה ברציפות. דונלדסון/AP

AL ווילד קארד:

* טמפה ביי הגדילה את הפער למשחק וחצי במאבק על הכרטיס השני, אחרי 0:5 במינסוטה. שישה ושבעה מעולים לכריס ארצ'ר.

* קליבלנד במקום השני בזכות 1:3 בשיקגו על הווייט סוקס. דני סלזאר הסתפק בשלושה ושני שליש, אבל הכיש תשעה משחקני הגרביים.

* היאנקיז הם הבאים בתור, אבל נפלו לפיגור שני משחקים מהרייז אחרי שג'רוד סלטלמאקיה ירה לגרנד סלאם באינינג השביעי ונתן לבוסטון ניצחון 90 העונה, 4:8. הרד סוקס אוטוטו סוגרים את הבית ואת המקום הראשון בחטיבה.

* בולטימור ניצחה 3:5 בטורונטו והיא בפיגור 2.5 משחקים ועדיין בתמונה. כריס דייויס הגיע ליובל עם הומראן 50 העונה. וואו!

* קנזס סיטי השאפתנית נפלה לאחור ומפגרת כבר ב-3.5 משחקים אחרי שהיא הפסידה 6:3 בדטרויט. הטייגרס, שמתקרבים להבטחת המקום בפלייאוף, נעזרו בהומראן של פרינס פילדר ושישה ושני שליש עם שבעה סטרייקאאוטים של ג'סטין ורלאנדר, שחזר לנצח.

NL מרכז:

* הזריקה של אוליבר פרז ממיאמי עברה את התופס שלו מייק זונינו, פיט קוזמה אמר תודה ונכנס לריצה המנצחת. סנט לואיס חגגה 1:2 ונטלה שוב את ההובלה בבית.

* זה קרה כי פיטסבורג הפסידה משחק שאסור לה להפסיד בשלב זה, 5:4 בבית לקאבס. הפייראטס שמו בק-טו-בק-טו-בק הומראנים באינינג הרביעי, כולל הומראן בתוך הפארק של פדרו אלברז, אבל הומראן בן שתי ריצות של אנתוני ריזו באינינג השביעי קבע את המהפך.

* סינסינטי כבר רחוקה 3.5 משחקים מהצמרת, בעיקר כי היא נתקלה בקייל לוהש. בין האינינג השני לתשיעי לוהש העיף 23 חובטים ברצף והוא סגר משחק מלא עם חמש הכשות. מילווקי ניצחה 1:5.

משחקים נוספים: וושינגטון עוד חולמת על הווילד קארד ורחוקה רק 4.5 משחקים מסינסי אחרי ניצחון שביעי רצוף, 1:6 על פילדלפיה. המטס ניצחו 3:4 את מיאמי למרות צמד של ג'אנקרלו סטנטון. סן דייגו עצרה את אטלנטה עם 3:4 בזכות שתי ריצות בשמיני. קולורדו גברה 5:7 על אריזונה, סן פרנסיסקו ניצחה 2:4 את קלייטון קרשאו והדודג'רס. יוסטון עברה את האיינג'לס עם 7:9 בזכות גרנד סלאם של מאט דומינגז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully