וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: חשש שז'וליאנו ספדאסיו יספוג הרחקה

13.9.2013 / 12:13

הקשר שהורחק במשחק האימון נגד הפועל ת"א עלול להחמיץ את באר שבע. טרם התקבלו החלטות לגבי אורמוש, לאנדראו וסבן

one

הפועל עכו נכחה לדעת אתמול (חמישי) שמשחקי ההכנה שהיא מקיימת עלולים להיות הרסניים. רק לפני פחות מחודשיים קיימה הקבוצה משחק אימון נגד מכבי נתניה שעלה לה בהרחקה ממושכת של עלי חטיב, ואילו אתמול במשחק האימון נגד הפועל תל אביב ז'וליאנו ספדאסיו הורחק לאחר ששופט המשחק שי שטרית טען כי הברזילאי קילל אותו ואמר לו: "fuck you". השחקן עצמו הבהיר לראשי הקבוצה כי שטרית קילל אותו קודם.

בקבוצה מבינים ששטרית רשם את האירוע בדו"ח השיפוט שיועבר להתאחדות לכדורגל מה שיביא להעמדתו לדין של ספדאסיו וכנראה להרחקתו מהמשחק הקרוב של הקבוצה נגד הפועל באר שבע. בעכו אמרו היום: "אנחנו לא יודעים למי להאמין, אבל בכל מקרה זה אירוע מיותר שלא היה צריך לקרות וחבל ששחקן מנוסה כמו ספדאסיו מסתבך עם שטויות כאלה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
למה הוא היה צריך את זה? ספדאסיו/מערכת וואלה, צילום מסך

בינתיים בקבוצה העדיפו לתת מנוחה למספר שחקנים, ביניהם אמייה טגה. שניר משען וסטיבן כהן פצועים ולכן נעדרו, כמו גם לאנדראו שסובל ממתיחה קלה, אבל בכל מקרה כולם אמורים להיות כשירים למשחק החשוב בשבוע הבא. בעכו עדיין לא ממהרים לקבל החלטות לגבי הנבחנים, בהם קלמי סבן ומירקו אורמוש וביום ראשון ייפגשו כדי להכריע אם הם יישארו. לגבי לאנדראו, לא הושגו הסכמות בין נציגו של הברזילאי לראשי הקבוצה לגבי שחרורו ועל כן הוא נשאר בינתיים בקבוצה עד החלטה אחרת.

אלירן דנין, שבתחילת השבוע קיבל הודעה לגבי שחרורו, נשאר בשלב הזה בקבוצה למרות שהמאמן יובל נעים הבהיר למגן כי בשלב הזה הוא אינו בונה עליו. דנין עצמו גילה יכולת לא רעה במשחק אתמול וימשיך להילחם על מקומו בהרכב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully