וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מבול של צרות

13.9.2013 / 6:59

הפטריוטס נותרו מושלמים אחרי 10:13 מכוער על הג'טס, במשחק גשום במיוחד, שהזכיר לשתי הקבוצות שיש להן המון עבודה

ניו אינגלנד (0:2) - ניו יורק ג'טס (1:1) 10:13

כמה רע היה הלילה (בין חמישי לשישי) בפוקסבורו. אחת היריבויות הכי סוערות בליגה, בין ניו אינגלנד לניו יורק ג'טס, סיפקה משחק איום ונורא, עם שתי התקפות לא מתפקדות. בסופו של דבר, הפטריוטס נעזרו בהגנה שלהם, בקוורטרבק הבלתי מנוסה שעמד ממול ובעיקר בהרבה מאוד מזל ואחרי משחק גשום במיוחד ניצחו 10:13 כדי לשמור על מאזן נקי מהפסדים ולהשיג ניצחון חמישי רצוף על הג'טס ו-12 רצוף בתוך בית ה-AFC מזרח.

טום בריידי ניו אינגלנד פטריוטס דייויד האריס ניו יורק ג'טס. GettyImages
ערב שכדאי למחוק מהר. בריידי/GettyImages

הפתיחה דווקא הייתה מצוינת עבור הפטריוטס. בריידי הריץ דרייב מהיר, נכנס לחצי המגרש של הג'טס וסיים עם טאצ'דאון של 39 יארד לידיים של ארון דובסון, שבתפיסה הראשונה שלו בקריירה הלך כל הדרך לאנדזון. ההמשך כבר הלך פחות טוב, בעיקר מצד דובסון, ששמט ושמט ושמט. גם אצל האורחים הדברים לא עבדו ממש ורבע ראשון מבולבל הסתיים ב-3:10.

ההמשך היה עוד יותר גרוע. שתי הקבוצות התקשו להשיג דאונים ראשונים, ההגנות שיחקו תפקיד גדול והגשם, שהחל לרדת בהפסקה, הפריע מאוד. ניו אינגלנד שמה רק עוד שלוש נקודות על הלוח בשני הרבעים הבאים וחמש דקות לסיום הרבע השלישי, דרייב טוב של ג'ינו סמית' הסתיים בריצת שלושה יארד וטאצ'דאון של בילאל פאוול, רק 10:13 לפטריוטס בכניסה לרבע הרביעי.

אם בניו יורק קיוו לנצל את חולשת היריבה, הם נאלצו להיזכר שלמרות הכול, יש להם קוורטרבק רוקי. סמית' נחטף פעמיים, פעם אחת על ידי אקיב טליב ברדזון ופעם שנייה על ידי אלפונסו דנארד. לסמית' היה גם את הכדור האחרון, עם 56 שניות ו-71 יארד לעבור, אבל גם את הפעם הפיגסקין הלך לידיים הלא נכונות, שוב אלה של טליב, שהבטיח לניו אינגלנד ניצחון מכוער מאוד.

מספרים: בריידי סיים את אחד הלילות המתסכלים בקריירה שלו עם 19 מ-39 בלבד ו-185 יארדים. הוא לחפות שמר על רצף המשחקים עם טאצ'דאון ולא מסר לאף חטיפה. ג'וליאן אדלמן, במשחק חייו, תפס 13 כדורים ל-78 יארד ונראה כמו הדבר הנורמלי היחיד בסביבה עבור ניו אינגלנד. ג'ינו סמית' היה חלש עם 15 מ-35, אפס טאצ'דאונים ושלושה איבודים. סטפן היל היה המטרה המועדפת עליו עם 86 יארד.

רוב נינקוביץ' ניו אינגלנד פטריוטס ג'ינו סמית' ניו יורק ג'טס. Jared Wickerham, GettyImages
הפסיד את המשחק. ג'ינו סמית' מנסה לחמוק מרוב נינקוביץ'/GettyImages, Jared Wickerham

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully