וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפרים גבאי: "מאמין שאלרואי כהן או ימפוסלקי יגיעו"

12.9.2013 / 18:24

מנכ"ל הפועל חיפה בכנס של דסק הכדורגל של חיפה והצפון: "מקווה שהכול ייסגר בקרוב. יואב כץ לא מתרגש מהמחאות"

one

בהפועל חיפה ממשיכים לעסוק בניסיונות לצרף קשר לסגל הקבוצה ודלה ימפולסקי ואלרואי כהן ממשיכים להיות השמות הבולטים כמועמדים לחיזוק. כהן בודק בשלב זה אופציות אחרות הן באירופה והן בישראל, ואילו גורמים בחיפה מנסים לקדם את המו?מ עם ימפולסקי.

בינתיים.מנכ?ל הפועל חיפה, אפרים גבאי, דיבר על הדברים במהלך טקס אירוע פתיחת העונה השנתי של דסק הכדורגל של חיפה והצפון שנערך היום (חמישי) במלון לאונרדו בחיפה. ?אני מאמין שאלרואי כהן או דלה ימפולסקי יגיעו", אמר גבאי, "יואב כץ לא פוסל גם להביא את ימפולסקי ומחמוד עבאס ביחד. אני מקווה שהכול ייסגר ביום-יומיים הקרובים".

על המחאה המתמשכת נגד הבעלים אמר המנכ?ל: "יואב לא מתרגש מהפגנות והוא ילך מתי שהוא יחליט ללכת. רן אבוקרט וגל אראל לא עזבו בגלל כסף. השחקנים רצו להתקדם ואי אפשר היה להחזיק אותם?.

על אלי שגב ויוסי מאור שרצו להיכנס כשותפים אך נתקלו בסירוב של כץ, אמר גבאי: ?יואב הוא הבעלים וזכותו לצרף או לא לצרף את מי שהוא רוצה . זה התחיל טוב עם אלי שגב, אבל ליואב היו סיבות משלו?.

על חנן ממן והעברתו לבוורן אמר המנכ"ל: ?הפועל תל אביב עשו תרגיל לא אתי ולא יפה. קיבלנו ייעוץ על פיו יש לנו מקום לקבל פיצוי ונעשה מה שצריך לעשות. עשינו טעות וזו תהיה הפעם האחרונה?.

בינתיים הפועל חיפה סיימה היום ב-1:1 את משחק האימון מול הפועל רעננה. מהראן לאלה שנמצא בכושר מצוין וכבש היום בפנדל, עשוי לפתוח נגד בית?ר ירושלים אחרי הפגרה. מי שנעדרו מהמשחק היו נבוישה מרינקוביץ' ,עמיר נוסבאום, טאדאס קיאנסקאס וזרקו קוראץ'.

אפרים גבאי, הפועל חיפה. מגד גוזני
"רן אבוקרט וגל אראל לא עזבו בגלל כסף". גבאי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully