וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מארק סאנצ'ז צפוי להחמיץ את כל העונה

12.9.2013 / 9:52

הקוורטרבק של ניו יורק ג'טס ביקר אצל ד"ר ג'יימס אנדרוז, שאישר כי הוא יזדקק לניתוח בכתפו. סאנצ'ז עדיין מתלבט

ג'ינו סמית', תתכונן: מארק סאנצ'ז, הקוורטרבק הפותח והמושמץ של ניו יורק ג'טס, סובל מקרע בכתפו הימנית והוא צפוי להחמיץ את כל עונת המשחקים הנוכחית.

ד"ר ג'יימס אנדרוז, כנראה השם הכי מפחיד היום כשמדובר בפציעות ספורט, אישר כי השחקן "ככל הנראה יעבור ניתוח", מה שיגרום לו לשבת בחוץ למשך מספר חודשים.

מארק סאנצ'ז ניו יורק ג'טס. Rich Schultz, GettyImages
הלכה העונה? סאנצ'ז/GettyImages, Rich Schultz

סאנצ'ז נפצע במהלך משחק הפריסיזן האחרון של הג'טס, מול היריבה העירונית ניו יורק ג'איינטס. בדרך כלל, הקוורטרבקים הפותחים לא משותפים באותו משחק, על מנת להימנע מפציעות, אולם מאמן הסילונים רקס ריאן טען לאחר המשחק כי הוא רצה לנצח ולכן שלח את סאנצ'ז, שהסתמן כמי שיזכה למרות הכול בתפקיד הקוורטרבק הפותח, אל המגרש. ב-11 הדקות בהן שיחק ובסיומן נפצע, התייצב סאנצ'ז מאחורי קו התקפה שהורכב משחקנים מחליפים.

השחקן עצמו עדיין לא משוכנע שהוא באמת עומד לעבור את הניתוח בשלב זה של העונה: "אם הייתי חייב ניתוח עכשיו לא הייתי עוזב את המשרד של ד"ר אנדרוז עד שזה היה קורה". ההחלטה הסופרית של מספר 6 בירוק תתקבל בתוך 48 שעות.

מחליפו של סאנצ'ז, ג'ינו סמית', פתח את העונה בעמדת הקוורטרבק של הג'טס וסיפק 256 יארד וטאצ'דאון בניצחון 17:18 על טמפה ביי. הוא גם היה אחראי למהלך שהוביל לשער השדה המנצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully