וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: עזרה ממקור לא צפוי

12.9.2013 / 9:46

היאנקיז ניצחו 4:5 בבולטימור וזכו לעזרה מכיוון בוסטון, שגברה 3:7 על הרייז. גם קנזס סיטי חזק במירוץ הווילד קארד

שבועיים וחצי בלבד נותרו עד לסיום העונה הסדירה ב-MLB ומכיוון שנותרו עם שלוש חזיתות עיקריות, נשנה מעט את פורמט הדיווח על תוצאות המשחקים. הלילה (בין רביעי לחמישי), נמשכו הקרבות על כרטיס הווילד קארד ב-AL, על המקום הראשון ב-AL מערב ועל המקומות 1-3 ב-NL מרכז. אז מה היה לנו?

דרק ג'יטר אלכס רודריגז ניו יורק יאנקיז. Patrick Smith, GettyImages
היאנקיז בדרך לפלייאוף? ג'יטר הפצוע ואיי רוד חוגגים/GettyImages, Patrick Smith

ווילד קארד AL:

* טמפה ביי עדיין מחזיקה בכרטיס, אבל רק בקושי. מייק קארפ ירה לגרנד סלאם באינינג העשירי ובוסטון ניצחה בטרופיקנה פילד 3:7. הרד סוקס כבר מובילים את המזרח ב-9.5 משחקים ומספר הקסם שלהם ירד לשמונה.

* הרייז רק ביתרון משחק, כי היאנקיז הגיעו לפתע מאחור. הפסים השתוו לטמפה ביי במספר הניצחונות, 78 ויש להם כרגע שני הפסדים יותר (68). הם נעזרו בהומראנים של אלכס רודריגז, קרטיס גרנדרסון ורובינסון קאנו וניצחו משחק חשוב בבולטימור, 4:5. האוריולס כעת בפיגור חצי משחק מניו יורק. החדשות הרעות עבור היאנקיז הן שדרק ג'יטר חזר לרשימת הפצועים ולמעשה סיים את העונה בה שיחק רק 17 משחקים.

* קנזס סיטי חזק מאוד במירוץ. הרויאלס רחוקים רק שני משחקים מטמפה ביי אחרי שניצחו בקרב ישיר 2:6 בקליבלנד. האינדיאנס עדיין ביתרון חצי משחק על קנזס סיטי.

NL מרכז:

* מאט אדאמס נמצא בכושר מסחרר והומראן נוסף שלו עזר לסנט לואיס לנצח 1:5 את מילווקי ולשמור על יתרון משחק בפסגת הבית.

* פיטסבורג אורבת מאחור אחרי שהיא השלימה סוויפ גדול בטקסס עם 5:7.

* גם סינסינטי לא מוותרת ו-0:6 שלה על הקאבס השאיר אותה בפיגור שלושה משחקים בלבד מהקרדינלס.

AL מערב:

* כאמור, טקסס הפסידה. אוקלנד לעומת זאת, התפוצצה התקפית עם 3:18 במינסוטה, כולל שיא עונתי קבוצתי של 22 חבטות. קוקו קריספ היה אחד משלושה שסיפקו הומראן לאייז והם ביתרון שלושה משחקים.

סטיבן ווט אוקלנד אתלטיקס. Hannah Foslien, GettyImages
התפוצצות התקפית ברגע חשוב. ווט/GettyImages, Hannah Foslien

* דטרויט מתחילה לסגור את הסיפור ב-AL מרכז. משחק גדול של אניבל סאנצ'ז, עם שבעה ושליש ועשר הכשות, סידר 0:1 קטן על הווייט סוקס. הטייגרס ביתרון 6.5 משחקים על קליבלנד.

* חוזה פרננדס, המועמד המוביל לתואר רוקי העונה ב-NL, תפר את אטלנטה עם שבעה וחמישה והוסיף הומראן כדי לתת למיאמי 2:5. אחרי ההומראן הוא גם זרק כמה מילים מיותרות, גרם למהומה בין שני הספסלים והתנצל בסיום.

* יאסייל פויג חבט להומראן 16 העונה, אבל אריזונה נמנעה מסוויפ וניצחה את הדודג'רס 1:4.

* משחקים נוספים: סן פרנסיסקו נעזרה בעוד פתיחה לא רעה של יוסמיירו פטיט וניצחה 3:4 את קולורדו. פילדלפיה גברה 2:4 על סן דייגו עם שמונה ותשעה מעולים של קליף לי. וושינגטון הלוהטת ניצחה 0:3 את המטס עם שישה ושמונה של דן הארן והומראן 22 של ריאן צימרמן. יוסטון השלימה סוויפ על סיאטל עם 1:6. האיינג'לס ניצחו 4:5 בטורונטו, סי ג'יי ווילסון ניצח משחק שמיני רצוף בעזרת הומראן 33 של מארק טרמבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully