וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה מההתאחדות לפרסם את פסקי הבוררות שלה

11.9.2013 / 21:02

עו"ד צ'רלי בוזגלו דורש לגלות שקיפות רחבה יותר. ההתאחדות הציעה את אצטדיון טדי לארח ארבעה משחקים ביורו 2020

האם ההתאחדות לכדורגל תגלה שקיפות רחבה יותר בכל הנוגע לפרסום פסקי הדין שלה לציבור אוהדי הכדורגל בישראל? על פי דרישה שהגיעה היום (רביעי) לנשיא בתי הדין של ההתאחדות, אורי גורן, עליה לפרסם את פסקי הדין באתר שלה לכל דורש. את המכתב שלח עו"ד צ'רלי בוזגלו, שמשמש כפרקליטם של שחקנים רבים, בהם חן עזריאל ומאור בוזגלו. העתק נשלח גם לשרת הספורט, לימור לבנת.

המכתב מתאר את השתלשלות האירועים מאז הפניה הראשונה של עו"ד בוזגלו להתאחדות לכדורגל, באוקטובר 2011. הוא דורש לפרסם את פסקי הבוררות על בהתאם לחוק הספורט ובו נכתב: "חובה עליהם להיות מפורסמים באופן פומבי וזאת על מנת לקיים את תכלית עקרון הפומביות הקבוע החוק היסוד: השפיטה ובחוק בתי המשפט ובין היתר ליצור שקיפות, אחידות משפטית וחשיפה לביקורת... יתרה מכך, תכלית פרסום פסקי הבוררות הינו הכרחי על מנת לאפשר לספורטאים ולציבור הרלוונטי להכיר וללמוד מהמקרים הרבים המוכרעים בבוררויות... גם במוסד הבוררות הבינלאומי לספורט, ה-cas, ההליכים מפורסמים באופן פומבי... קיימת חשיבות רבה לחובת השקיפות של גוף המבצע בעל אופי ציבורי מובהק... תיקון לתקנון המוסד לבוררות מיום 14/12/2005 קובע שיקול דעת להתאחדות האם לפרסם את פסקי הבוררות... ניתן לפרסם את פסקי הבוררות ללא זיהויים הספציפי של הצדדים... אין הוראה בתקנון יכולה לגבור על הוראה בחוק היסוד".

תגובת ההתאחדות תובא לכשתתקבל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דורש שקיפות. בוזגלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההתאחדות לכדורגל הגישה את אצטדיון טדי כמועמד לארח ארבעה משחקים ביורו 2020. כידוע, אליפות אירופה עוד שבע שנים תיערך במספר מדינות שונות, ולאחר שאירחה בהצלחה את יורו 2013 לנבחרות צעירות, תנסה לנצל זאת ההתאחדות הישראלית כדי להשתתף בחגיגה נוספת. בבקשה שהוצעה, הוגש האצטדיון בירושלים כמועמד לארח שלושה משחקים בשלב הבתים, וכן משחק אחד בשמינית או ברבע הגמר. מספר רב של מדינות הגישו הצעות דומות, וההחלטה הסופית של אופ"א תוכרז ב-20 לספטמבר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully