וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט ביטל את המשחק היום של הפועל כפר סבא

11.9.2013 / 15:00

השופט גדעון גינת הוציא צו מניעה זמני כנגד החלטת בית הדין של ההתאחדות להוריד את אום אל פאחם. כפר סבא זועמת

מכבי אום אל פאחם לא מוותרת על מקומה בליגה הלאומית: בית המשפט המחוזי בתל אביב החליט לתת צו מניעה זמני לקיומו של המשחק היום (חמישי) בין הפועל כפר סבא שתפסה את מקומה של אום אל פאחם להכח עמידר רמת גן.

אום אל פאחם פנתה לבית המשפט כדי שזה יוציא צו מניעה זמני לקיומו של המשחק ואכן השופט גדעון גינת שמונע את החלטות בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל מה-8 בספטמבר באשר לירידתה אל אום אל פאחם לליגה א'.

שייע פייגנבוים מאמן עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
בינתיים הם עוד לא משחקים. שייע פייגנבוים/ברני ארדוב

משמעות הצו היא שכפר סבא בשלב הזה עדיין לא משחקת בליגה הלאומית. בכל מקרה, בית המשפט קבע דיון נוסף בעוד שישה ימים בשעה 9:30 בבוקר אז יתקבלו הבהרות נוספות איזו קבוצה מבין השתיים תשחק בליגה השנייה בישראל.

כזכור, רק השבוע בית הדין העליון דחה את ערעורה אל אום אל פאחם ואישר את ירידתה לליגה א', תוך מתן קביעה שכפר סבא תחליף אותה.

מאמן הפועל עכו, שמעון הדרי. ברני ארדוב
השחקנים שלו מבולבלים. שמעון הדרי/ברני ארדוב

בכפר סבא נדהמו מההחלטה ובמועדון קיים זעם גדול על בית המשפט שאפילו לא טרח לשמוע את הצד שלהם או של ההתאחדות לפני ההחלטה. כמו כן, במועדון פועלים במטרה לנסות ולבטל את כל כוחות השיטור שאמורים היו להגיע לאצטדיון בעיר בשעה 16:00. מעבר לכך, למעלה מ-2,000 כרטיסים כבר נרכשו למשחק על ידי אוהדי כפר סבא שקיבלו את ההודעה בכעס.

"אנחנו וההתאחדות לא נתקלנו בדבר כזה מעולם", אמר הבעלים של כפר סבא סתיו שחם. "איך אני אמור בתוך שעתיים לבטל את כל כוחות השיטור והאבטחה ולהביא לידיעת כל האוהדים שקנו כרטיסים שאין משחק? זה פשוט לא רציני. לצערי זו החלטה של בית המשפט המחוזי וזה מעל ההחלטה של ההתאחדות לכדורגל".

גורם אחר במועדון נשמע פחות סלחן, ואמר: "זו פשוט בושה וחרפה. אחרי שכבר כולם החליטו, פתאום בית המשפט בא ביום של משחק כדורגל ומבטל אותו. רק במדינת ישראל זה יכול לקרות. חייבת לקום צעקה גדולה. אחרת אנשים מתפלאים למה הכדורגל שלנו לא מתרומם".

מנגד, באום אל פאחם שמחו מאוד על ההחלטה, אך גם שם הבלבול וחוסר הוודאות מציק מאוד בעיקר לשחקנים. אחד השחקנים אמר: "זה כבר מחרפן. רגע אחד אתה חתום בקבוצה בלאומית, אחר כך אתה מחפש מועדון אחר ואחר כך אתה לא יודע מה יקרה. ביום שלישי הקרוב חלון ההעברות נגמר. מה נעשה אם עד אז לא תהיה החלטה ופתאום אחרי שייסגר החלון יורידו את אום אל פאחם ליגה? מישהו צריך להחליט ומיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully