וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מו"מ עם ליאור לוי, דסה ייעדר כחודש וחצי

11.9.2013 / 13:17

המגן הימני של קרית שמונה עדיין לא הגיע לסיכום עם הקבוצה מהבירה. קפטן הנבחרת הצעירה לא ינותח ויעבור טיפולים

one

מגנה של עירוני קרית שמונה ליאור לוי במשא ומתן עם בית"ר ירושלים. כזכור, לוי הושעה פעמיים בחודש האחרון ואף קיבל אישור לערוך משא ומתן עם קבוצות אחרות כשבמועדון הצפוני הבהירו לו שידרשו פיצוי כספי גבוה המוערך בכ-600 אלף שקל מינימום.

לוי החל לשוחח עם בית"ר ירושלים בימים האחרונים אך בשלב הזה עדיין לא הגיע לסיכום על תנאי חוזהו. ברגע שהתנאים יסוכמו, בבירה יפנו לקרית שמונה שתדרוש כאמור סכום לא מבוטל עבור המגן. בקרית שמונה הבהירו היום שהם מודעים למגעים עם בית"ר ושאם כל התנאים שלהם ייענו הם ישחררו את השחקן.

שחקן עירוני קרית שמונה, ליאור לוי. ברני ארדוב
"מעדיפים שלא יהיה דם רע ושהאווירה תהיה טובה". ליאור לוי/ברני ארדוב

במקביל בקרית שמונה יחלו לחפש מגן ימני שיחליף את לוי. בקריה עדיין לא העלו שם של מועמד ספציפי אך אם יבינו ביממה הקרובה שלוי אכן קרוב לבית"ר, יחלו בצוות המקצועי ובהנהלת המועדון להעלות שמות של מועמדים לעמדת המגן שיתחרה עם עודד אלקיים על המקום בהרכב.

"ליאור יכול לעזוב, אנחנו מעדיפים שלא יהיה דם רע ושהאווירה תהיה טובה", אמר גורם במועדון. "הוא עשה הרבה טעויות בזמן האחרון וזה חבל כי מבחינה מקצועית מדובר במגן מצוין".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן בית"ר ירושלים אלי דסה. ברני ארדוב
מכה לא פשוטה לבית"ר. אלי דסה/ברני ארדוב

ובינתיים בית"ר ירושלים קיבלה בשורות רעות באשר למצבו של אלי דסה שייעדר בין ארבעה לשישה שבועות. המגן שנפצע במשחק הנבחרת הצעירה נגד אזרבייג'אן פצוע בשריר הירך האחורי. לאחר התייעצות בין הצוות הרפואי של המועדון לזה של הנבחרת הוחלט שהשחקן יעבור טיפולים ולא ינותח. דסה צפוי לחזור למגרשים לקראת סוף חודש אוקטובר והמשמעות היא שהוא יחמיץ גם את משחקי הנבחרת הצעירה נגד פורטוגל ונורבגיה בחודש הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully