וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: חמש, חם אש

11.9.2013 / 9:34

חמש קבוצות נלחמות על הווילד קארד ב-AL: היאנקיז ניצחו 5:7 בבולטימור, 3:6 לרויאלס על קליבלנד, הרייז הפסידו לבוסטון

כנראה שגם אם ישחקו עשרה משחקים בעונה, גם אם ישחקו 162 וגם אם ישחקו אלף, המירוץ לפלייאוף ב-MLB תמיד יגיע איכשהו לסיום מותח. לא פחות מחמש קבוצות ייאבקו בשבועיים וחצי האחרונים של העונה על כרטיס הווילד קארד השני של ה-AL, כאשר בין הקבוצה שמחזיקה אותו כרגע (טמפה ביי) לחמישית במירוץ (קנזס סיטי) מפרידים בסך הכול שלושה משחקים. וואו.

הלילה (בין שלישי לרביעי), הרייז ראו איך קליי בוכהולץ חוזה מהפציעה, משתיק אותם בבית ועולה למאזן אישי של 0:10 העונה בניצחון בוסטון 0:2. הרד סוקס כבר ביתרון 8.5 משחקים ובית המזרח יהיה שלהם.

קליבלנד יכולה הייתה לנצל את ההפסד הזה של טמפה ביי, אבל בעצמה ספגה 6:3 ביתי מקנזס סיטי וכך לפתע, הרויאלס מוצאים את עצמם חזק במירוץ. האינדיאנס עדיין נמצאים מיד מאחורי הרייז, בפיגור משחק וחצי.

מפגש ישיר נוסף בין שתיים מהנאבקות היה בבולטימור, שם האוריולס כבר הובילו 1:4 אחרי הומראן 49 העונה של כריס דייויס, אבל שתי בומבות של אלפונסו סוריאנו קבעו מהפך ו-5:7 ליאנקיז בסיום. בולטימור בפיגור משחק וחצי מטמפה, היאנקיז בפיגור של שניים.

אלסידיס אסקובר (מימין) שחקני קנזס סיטי רויאלס חוגגים. Jason Miller, GettyImages
גם הרויאלס חזק במירוץ/GettyImages, Jason Miller

* במערב, שתי המובילות הפסידו. אוקלנד נפלה עם 4:3 במינסוטה, כאשר ג'וש ווילינגהאם יורה שני כדורים ליציע.

* טקסס לא הצליחה לנצל זאת והפסידה 5:4 לפיטסבורג, שבעצמה הייתה נואשת לניצחון. הריינג'רס נותרו בפיגור שני משחקים מהאייז ועשויים להסתפק בכרטיס הווילד קארד הראשון של ה-AL, שם הם מובילים כרגע ביתרון ארבעה משחקים על פני השלישית במירוץ, קליבלנד.

* סנט לואיס לא התרגשה מהניצחון של פיטסבורג ועם 2:4 על מילווקי, בזכות הומראן של מאט הולידיי, היא שמרה על יתרון משחק אחד ב-NL מרכז.

* סינסינטי נפלה מעט לאחור והיא רחוקה כבר שלושה משחקים מהקרדינלס, אחרי שחטפה 9:1 ביתי דווקא מהקאבס. צמד של וולינגטון קאסטיו עשה את ההבדל.

מאט הולידיי שחקן סנט לואיס קרדינלס. Jeff Roberson, AP
השאיר את הקרדינלס בעמדת שליטה. הולידיי/AP, Jeff Roberson

* האם לוושינגטון יש עוד כוח למלחמה אחרונה מול סינסי על הווילד קארד השני ב-NL? הנשיונאלס בכושר מסחרר בתקופה האחרונה ו-3:6 שלהם על המטס, כולל עוד הומראן של ג'ייסון וורת' הרותח וניצחון 17 של ג'ורדן צימרמן, צימק את הפער לשישה משחקים "בלבד".

* הדודג'רס ממשיכים לשייט לפלייאוף והומראן בן שתי ריצות של סקוט ואן סלייק באינינג ה-11 נתן להם 3:5 על אריזונה.

* גם אטלנטה בדרך הנכונה והיא ניצחה 3:4 במיאמי כדי להביא את מספר הקסם שלה לשבעה משחקים בלבד.

* דטרויט, שמוליכה את ה-AL מרכז ב-5.5 משחקים על פני קליבלנד, שמרה על פער בטוח עם 1:9 על הווייט סוקס. הומראן 23 לפרינס פילדר, משחק מלא ומצוין עם חמש הכשות לריק פורסלו.

* משחקים נוספים: צמד של מייקל קדאייר נתן לקולורדו 8:9 בסן פרנסיסקו. סן דייגו ניצחה 2:8 בפילדלפיה. יוסטון חגגה עם 2:13 בסיאטל. האיינג'לס התפוצצו עם 6:12 בטורונטו, מארק טרמבו סיים עם 5 מ-5 והומראן 32 העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully