וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך הדין של אוהדי בית"ר הורחק לשנה מהמגרשים

10.9.2013 / 17:57

ברק כהן, שליווה את האוהדים מאז המחאה האחרונה הורחק מהמגרשים בשל סטטוס נאצה בפייסבוק כנגד אחד השוטרים

one

הגזרה בין אוהדי בית"ר ירושלים למשטרת הבירה מסרבת להתקרר. במשחק האחרון של הקבוצה במושבה, החלה קבוצת שוטרים בבידוק וזיהוי של אוהדי בית"ר ועורך הדין ברק כהן, שמלווה את האוהדים בחודשים האחרונים בנוגע לזכויותיהם אל מול רשויות החוק, פצח בדין ודברים עם השוטרים לגבי הזכות שיש להם לעשות את מה שהם עושים בשיחה שעלתה לטונים גבוהים.

מכאן כהן ממשיך ומסביר כי "במהלך המשחק באו אליי אוהדים והסבירו לי שהשוטר המטפל בנושא, אלון חמדני, נתן להם הוראה שלא ליצור קשר איתי והם עשויים להסתבך. אני, שכל מה שאני עושה זה לשמור על הזכויות שלהם וזה גם מפריע להם, אז אומרים לא ליצור קשר איתי, שזו זכות בסיסית להגן על עצמם. כשהגעתי הביתה פרסמתי סטטוס כנגד ההתנהלות של אותו שוטר וסיימתי אותו ב'כלב בן כלב' שעיצבן כנראה אנשים במשטרה".

עורך דין ברק כהן. קובי אליהו
השופטת כתבה: "תמוה בעיניי מה למה הוא צריך להגיע למגרשים". ברק כהן/קובי אליהו

לאחר מספר ימים נקרא כהן לחקירה במשטרת ירושלים, שם נאמר לו כי מה שעשה הוא העלבת עובד ציבור ובנוסף גם נטען כי אמר לשוטר לאחר המשחק "זונה בן זונה" וישנה עדות של שוטר נוסף. כהן: "זה משהו שלא היה ולא נברא ואם זה היה קורא הייתי נעצר במקום. זאת בדיה שהמציאו מעכשיו לעכשיו ואני ביקשתי מהם ללכת לפוליגרף אך הם לא מוכנים".

המשטרה הגישה בקשה לבית המשפט להרחיקו מהמגרשים והשופטת דורית פיינשטיין החליטה היום לקבל את בקשתה והרחיקה את עורך הדין מהמגרשים לשנה. פיינשטיין קיבלה את עדויות השוטרים וכתבה בהחלטתה כי "מעדויות של שני השוטרים עולה כי המשיב קילל את השוטר חמדני בביטוי 'בן זונה' או ביטוי בעל אופי דומה" ואף הוסיפה כי "לא ברור מדוע עורך דין צריך להגיע לאירוע והטענה לפיה הוא מגן על זכויות האוהדים תמוהה בעיניי".

כדי לוודא את ההרחקה, כהן יצטרך להתייצב במשטרת דיזינגוף בתל אביב במהלך המשחקים לפחות בחודש וחצי הקרוב על מנת להבטיח את קיום העונש. מעבר לכך, כהן אף קיבל צו הרחקה מהשוטר אלון חמדני ויצירת כל קשר ישיר או עקיף בכל צורה עמו "זה מצחיק ששוטר מבקש הרחקה מאזרח", אמר כהן בציניות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully