וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: זה קורה במשפחות הכי טובות

13.9.2013 / 15:30

איליי מאנינג והג'איינטס מול פייטון ודנבר במוקד המחזור ה-2. סיאטל נגד הניינרס בסאנדיי נייט, גרין ביי-וושינגטון

ההתרגשות הראשונית עברה ועכשיו, אחרי שהשבוע הראשון של עונת הפוטבול כבר מאחורינו, אפשר באמת ליהנות מהמשחקים כמו שצריך. שבוע הפתיחה היה מרתק בצורה יוצאת דופן לשלב כזה של העונה ולנו רק נותר לקוות שהאקשן יימשך גם ביום ראשון הקרוב. במוקד יעמוד כמובן המפגש המשפחתי, כאשר איליי מאנינג והג'איינטס יחכו במדולנדס לדנבר של פייטון, שיגיע אחרי שבעת הטאצ'דאונים שלו מול בולטימור. האלופה עצמה תנסה להתאושש כשתארח את קליבלנד, בסאנדיי נייט מחכות לנו סיאטל וסן פרנסיסקו למשחק ענק ויש עוד ועוד. את השבוע הראשון פתחנו עם 11 מ-16 בהימורים ויחד עם ההימור המוצלח על הפטריוטס, אנחנו על 70.5 אחוזים בינתיים. ומה נראה השבוע?

איליי ופייטון מאנינג שחקני פוטבול. Astrid Stawiarz, GettyImages
רוב העיניים יופנו לכיוונם. פייטון ואיליי מאנינג/GettyImages, Astrid Stawiarz

FOX:

ראשון, 20:00: קנזס סיטי - דאלאס
ראשון, 23:00: ניו יורק ג'איינטס - דנבר
שלישי, 3:00: סינסינטי - פיטסבורג

METV:

ראשון, 20:00: אטלנטה - סנט לואיס
ראשון, 23:15: טמפה ביי - ניו אורלינס

5+ לייב:

ראשון, 23:00: אריזונה - דטרויט (החל מסיום המשחק מהליגה האיטלקית)
בין ראשון לשני, 3:30: סיאטל - סן פרנסיסקו

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
טוני רומו שחקן דאלאס קאובויס. Sharon Ellman, GettyImages
דאלאס תפתח עם שני ניצחונות? טוני רומו/GettyImages, Sharon Ellman

20:00: האלופה רוצה להתאושש

בולטימור (1:0) - קליבלנד (1:0)

האלופה חטפה סטירת לחי מצלצלת במשחק שפתח את העונה. אחרי מחצית ראשונה לא רעה בגבהים של דנבר, היא לא עמדה בקצב של פייטון מאנינג ואיפשרה לו את אחד המשחקים הגדולים אי פעם. עכשיו, אחרי עשרה ימי מנוחה, בולטימור רוצה וחייבת להתאושש. ג'ו פלאקו מקווה לשמור על היכולת הטובה, אבל ריי רייס, שהשיג רק 36 יארדים קרקעיים בשבוע שעבר, רוצה להשתפר. למזלה של בולטימור, היא מארחת את קליבלנד. הבראונס, באופן די צפוי, נראו רע מאוד במשחק הפתיחה והפסידו בבית למיאמי. ברנדון ווידן, שאיבד שלושה כדורים במשחק ההוא כבר במחצית הראשונה, יצטרך להיות יותר אחראי. בולטימור ניצחה את כל עשרת המשחקים האחרונים בין הקבוצות.

ההימור: עוד אחד לאוסף. רייבנס

אטלנטה (1:0) - סנט לואיס (0:1)

הפאלקונס פתחו את העונה עם משחק קשה בסופרדום והפסידו לניו אורלינס. עכשיו הם צריכים להתחיל לרדוף והמסע ייצא לדרך בבית מול הראמס, שנעזרו ברגל של גרג זורליין וניצחו ברגע האחרון את אריזונה. מאט ריאן היה חד בשבוע הפתיחה וטוני גונזאלס סיפק טאצ'דאון ראשון לעונה, אבל ההגנה של אטלנטה, שהרשתה לדרו בריס 341 יארד, תקווה לעשות עבודה טובה יותר מול סאם בראדפורד, שנמצא בעונת מבחן. הניצחון האחרון של הראמס בג'ורג'יה היה ב-2001.

ההימור: הם ימשיכו לחכות. אטלנטה לוקחת

בפאלו (1:0) - קרוליינה (1:0)

אוי בפאלו, בפאלו. כמה פעמים עוד נכתוב את המשפט הזה? הבילס תפסו את ניו אינגלנד לא מוכנה, במשחק ביתי, עשו פעולות גדולות, והפסידו בשנייה האחרונה. כרגיל. עכשיו בפאלו רוצה לחזור למאזן חצוי ומקבלת עוד משחק ביתי כדי לעשות זאת. הפסד שני, והעונה תיגמר כנראה מוקדם מהמתוכנן. היריבה נראתה נורא בשבוע הפתיחה והפסידה בבית לסיאטל, כשהיא משיגה רק שבע נקודות. קאם ניוטון ממשיך לא להראות כמו קוורטרבק ומול ההגנה המשתפרת של הבילס לא אמור להיות לו קל יותר. שתי הקבוצות מציגות משחק ריצה לא רע ולתוך זה ינסה אי ג'יי מנואל, אחרי משחק בכורה מוצלח בליגה, להשתלב.

ההימור: הבילס בינוניים, הפנת'רס פחות מזה. בפאלו

טוני גונזאלס אטלנטה פאלקונס. GettyImages
טוני גונזאלס והפאלקונס רוצים להתאושש מההפסד במחזור הפתיחה/GettyImages

שיקגו (0:1) - מינסוטה (1:0)

הבית של מינסוטה רצחני וההגרלה סידרה להם פתיחה רצחנית לא פחות. אחרי ההפסד בדטרויט, הווייקינגס יוצאים לעוד משחק חוץ, הפעם בעיר הרוחות והפסד נוסף יציב אותם בעמדה מאוד בעייתית. הברס, עם מארק טרשטמן על הקווים, חילצו בקושי ניצחון ביתי על סינסינטי ורוצים לשמור על המומנטום. ג'יי קאטלר וברנדון מארשל הציגו שיתוף פעולה מצוין, בעוד אדריאן פיטרסון, שפתח את העונה עם 78 יארד וטאצ'דאון בנגיעה הראשונה, די נעלם בהמשך וצריך לתת הרבה יותר כדי שלמינסוטה יהיה צ'אנס לנצח.

ההימור: AP ייתן הרבה יותר, אבל גם זה לא יספיק. שיקגו

אינדיאנפוליס (0:1) - מיאמי (0:1)

שתי קבוצות שמקוות להמשיך במגמת השיפור גם העונה פתחו עם ניצחון. הקולטס שוב הלכו לאנדרו לאק, שסיפק קאמבק שביעי בקריירה הקצרצרה שלו והוכיח שיש לו את זה בניצחון על אוקלנד. הדולפינים ניצחו באוהיו את קליבלנד בזכות הגנה קשוחה והופעה לא רעה בכלל של הצמד ריאן טניהיל את בריאן הארטליין. הקולטס לקחו את כל ארבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות, כולל אחד דרמטי בעונה שעברה (20:23).

ההימור: נלך על סוג של הפתעה. מיאמי

קנזס סיטי (0:1) - דאלאס (0:1)

על זה בדיוק חלמו במיזורי כשהביאו את אלכס סמית' לעמדת הקוורטרבק ואת אנדי ריד לעמוד על הקווים. הצ'יפס, הקבוצה הכי חלשה בליגה בעונה שעברה, הגיעו כבר אחרי משחק אחד לחצי מכמות הניצחונות אותה השיגו ב-2012, אחרי שטיילו בג'קסונוויל. סמית' הזכיר את ימיו תחת ג'ים הארבו בסן פרנסיסקו ועשה בדיוק את מה שהוא יודע ולא יותר מזה, וזה הספיק, ובגדול. עכשיו מצפה לקנזס סיטי מבחן הרבה יותר גדול, מול ההגנה של דאלאס, שגרמה לג'איינטס לאבד את הכדור שש פעמים וניצחה בסאנדיי נייט. הקאובויס פתחו את הבית הצפוף שלהם ברגל ימין ויודעים שכל הפסד עלול להיות קריטי בסוף הדרך.

ההימור: זה מריח כמו משחק צמוד, אז נלך עם הניסיון ועם הקאובויס

אנדרו לאק אינדיאנפוליס קולטס. GettyImages
הקסם שלו יעבוד גם מול מיאמי? לאק/GettyImages

גרין ביי (1:0) - וושינגטון (1:0)

אדומי העור נקלעו לצרות מוקדם מהצפוי. הם הציגו יכולת לא טובה במשחק הביתי מול פילדלפיה, הפסידו ועכשיו עלולים לרדת למאזן 2:0, כשיצאו למשחק קשה מאין כמוהו בלמבו פילד. בבית ה-NFC מזרח הצפון, זו יכול להתגלות כבור רציני לצאת ממנו. הפאקרס היו קרובים, אבל שוב הפסידו לסן פרנסיסקו, כשההגנה הבעייתית שלהם לא ממש מוצאת פתרונות ונותרת די מתוסכלת מול קולין קפרניק, כפי שניתן היה לראות במהלך האגרסיבי של קליי מת'יוס. גרין ביי יודעת היטב שגם הבית שלה לא פשוט בכלל והיא חייבת לשמור לפחות על הביתיות.

ההימור: פאקרס


פילדלפיה (0:1) - סן דייגו (1:0)

רוחות טובות של שינוי עברו במאנדיי נייט על פילי, רוחות רעות מהעבר שבו לרדוף את הצ'ארג'רס. שתי הקבוצות מתהדרות במאמנים חדשים אחרי לא מעט שנים, אולם בעוד ההתקפה שהציג צ'יפ קלי בעיר האחווה נראתה מעניינת והצליחה להשיג ניצחון גדול בוושינגטון, הקבוצה של מייק מקוי שמטה איכשהו יתרון ענק והפסידה ליוסטון. פיליפ ריוורס, שלעיתים נראה כמי שחוזר לימיו הטובים יותר ומסר לארבעה טאצ'דאונים, קפא בסיום, איבד כדור קריטי והפסיד עוד משחק צמוד.

ההימור: כאמור, האיגלס נראו רעננים ומוכנים לצאת לדרך חדשה וטובה יותר. פילדלפיה

יוסטון (0:1) - טנסי (0:1)

הטקסאנס נחשבים פייבוריטים ברורים לקחת את ה-AFC דרום בפעם השלישית ברציפות ובניצחון על סן דייגו הם הראו שגם אופי הוא משהו שאפשר ללמוד והצליחו לנצח למרות פיגור גדול. היכולת לעומת זאת, הייתה לא מספיק טובה והיא תצטרך להשתפר במהרה. אנדרה ג'ונסון פתח את העונה עם משחק חייתי ונראה שהשילוב שלו עם מאט שאוב ממשיך להשתפר, כאשר הפעם הוא יעמוד למבחן מול הפתעת המחזור הראשון. טנסי הציגה הגנה רצחנית ושיתקה לחלוטין את פיטסבורג כדי לנצח משחק חוץ גדול. ההתקפה של הטייטאנס, בראשות ג'ייק לוקר וכריס ג'ונסון עדיין טעונת שיפור.

ההימור: טנסי הפתיעה פעם אחת, לא בפעם השנייה. יוסטון

מאמן פילדלפיה איגלס צ'יפ קלי עם הרץ לשון מקוי. Alex Brandon, AP
רוחות חיוביות בפילדלפיה. צ'יפ קלי/AP, Alex Brandon

23:05-23:25: מאנינג בול מספר 3

ניו יורק ג'איינטס (1:0) - דנבר (0:1)

חברים וחברות, ברוכים הבאים לכינוס המשפחתי של משפחת מאנינג, הידוע גם בתור "מאנינג בול #3". האחים פתחו את העונה בסערה. פייטון חרך את בולטימור עם שבעה טאצ'דאונים מדהימים, איליי הוסיף ארבעה, אבל הפסיד בדאלאס ויחד הם מסרו ל-912 יארד (!!!). זה היה השבוע המשותף המוצלח ביותר שלהם בליגה ועכשיו הם נפגשים ראש בראש. הענקים חייבים ניצחון, לפני שה-NFC מזרח מתחיל לברוח להם, הברונקוס ישמחו להשתלט במהרה על ה-AFC מערב. בפעמיים הקודמות, כשפייטון היה באינדיאנפוליס, הוא ניצח את איליי, אבל המאזן בין הקבוצות במשחקים בניו יורק עומד על 1:4 לטובת הג'איינטס.

ההימור: הולך להיות חם, ודביק. פייטון שוב ינצח. האם מאנינג בול #4 יהיה בסופרבול?

אריזונה (1:0) - דטרויט (0:1)

האם תלאות העונה שעברה מאחורי הליונס והם מוכנים להסתער שוב על הפלייאוף? המשחק הזה יהיה הזדמנות מצוינת לבדוק. דטרויט הבינה שבלי ריצה זה פשוט לא יילך ונהנתה מ-90 יארדים קרקעיים ו-101 אוויריים של רג'י בוש בניצחון על מינסוטה. הם ישמחו לקבל יותר מ"מגהטרון" קלווין ג'ונסון, שתפס רק ל-37 יארד. אריזונה, עם ברוס אריאנס על הקווים, כמעט ניצחה בסנט לואיס, אבל ספגה הפסד 12 ב-13 המשחקים האחרונים שלה, ברצף שהולך לעונה שעברה. קרסון פאלמר נראה בסדר גמור והוא יקווה לסחוף את הקבוצה שלו לניצחון.

ההימור: יילך לו. אריזונה

טמפה ביי (1:0) - ניו אורלינס (0:1)

הסיינטס כבר צברו מקדמה ב-NFC דרום אחרי הניצחון הביתי על אטלנטה. עכשיו, עם עוד מפגש בתוך הבית, הם יקוו להמשיך בבריחה. לוונטה דייויד, הליינבקר של הבאקנירס, בטח לא ישן יותר מדי השבוע, אחרי שהשטות שלו גרמה להפסד הדרמטי מול הג'טס. הפעם הוא יראה מול העיניים את דרו בריס וזה לא הולך להיות פשוט מול יד הנפץ של הקוורטרבק מלואיזיאנה. הסיינטס ניצחו בכל שלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות וגם הפגינו הגנה משופרת נגד אטלנטה, לעומת העונה שעברה המזוויעה.

ההימור: הרצף יימשך. ניו אורלינס

דרו בריס ניו אורלינס סיינטס. AP
יש דרך לעצור אותו? בריס/AP

אוקלנד (1:0) - ג'קסונוויל (1:0)

הריידרס היו קרובים להפתעה במחזור הפתיחה, אבל ספגו הפסד מתסכל באינדיאנפוליס. הם חוזרים לחור השחור מול הקבוצה שמסתמנת שוב כחלשה בליגה. טרל פריור, שסופסוף קיבל את ההזדמנות, לקח אותה בשתי ידיים וסיפק 329 יארדים, באוויר ובקרקע גם יחד. השאלה היא האם מדובר בהתעלות חד פעמית או שמא באמת יש לו את זה. במקרה של בליין גאברט, כנראה שהתשובה כבר ידועה ולא ברור כמה זמן הוא יחזיק בהרכב אחרי עוד הופעה נוראית, הפעם בתבוסה הביתית מול הצ'יפס.

ההימור: אוקלנד, בהליכה

סיאטל (0:1) - סן פרנסיסקו (0:1), בין ראשון לשני, 3:30

המפגש הראשון בין יריבות ה-NFC מערב ייערך בסאנדיי נייט, השני יגיע בשמיני בדצמבר. השלישי, בגמר החטיבה? הסיהוקס והניינרס הסתמנו לפני העונה כקבוצות החזקות ב-NFC, אבל בעוד הקבוצה מהמפרץ הוכיחה זאת עם ניצחון גדול על גרין ביי, סיאטל התקשתה מאוד לפני שגירדה את ה-W בקרוליינה. קולין קפרניק המשיך להיות בלתי ניתן לעצירה, אבל גם הוא זוכר איך סיאטל פירקה אותו בכריסמס האחרון. ראסל ווילסון נראה די רדום בפתיחת העונה, אבל עדיין סיפק את המהלך שהכריע את המשחק ועכשיו יש לו הזדמנות להזכיר לכולם למה הוא נחשב לדבר הגדול הבא.

ההימור: תחזיקו את עצמכם ערים, זה יהיה שווה את ההשקעה. סיאטל

סינסינטי (1:0) - פיטסבורג (1:0), בין שני לשלישי, 3:30

המאוכזבת של מחזור הפתיחה מול המאכזבת שלו. הבנגאלס נהנו מהופעה כבירה של איי ג'יי גרין וכמעט יצאו מנצחים משיקגו, אבל רק כמעט. הסטילרס, שחטפו מכה רצינית עם הפציעה של מאורקיס פונסי, היו איומים, בקושי השיגו משהו בהתקפה והצליחו להפסיד בבית לטנסי. אם היכולת הזו תחזור על עצמה, המשחק הזה והשבועות הקרובים צפויים להיות לא פשוטים בעיר הפלדה. אנדי דלטון יצטרך לגלות יותר אחריות ולא לאבד כל כך הרבה כדורים, בטח כאשר מן העבר השני מחכה לו טרוי פולאמלו. במשחק האחרון בין הקבוצות, הבנגלאס ניצחו וקטעו רצף של חמישה הפסדים מול הסטילרס.

ההימור: הם שוב יחגגו. סינסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully