וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: חשש שג'אבר עטאא ייעדר תקופה ארוכה

10.9.2013 / 11:32

אחרי סארי פלאח, ממצאים מדאיגים עלו גם אצל הקשר הצעיר. הוצמד נציג מהצוות הרפואי לאימוני השחקנים המשוחררים

one

במכבי חיפה מודאגים מאוד ממצבו של הקשר ג'אבר עטאא, שסיים את תהליך השיקום ללא תוצאות ועשוי להיעדר תקופה ממושכת מהמגרשים. השחקן, שסיים את העונה החולפת עם שמונה הופעות בליגה, היה אמור להשתלב ברוטציה של בנאדו ולחזור לאימונים קלים השבוע, אך התברר כי הוא סובל מפגיעה בסחוס והיום הוחלט לקבוע פגישה עם רופא מומחה, על מנת לאמוד את חומרת הפציעה.

כזכור, בשבוע שעבר התברר כי הבלם סארי פלאח ייעדר כחודשיים מהמגרשים בעקבות כאבים בקרסול שגרמו לו לסיים את העונה שעברה, אז הושאל לבני יהודה, בשלב מוקדם מאוד. "עטאא שחקן חשוב מאוד, נחכה בסבלנות שיחלים ונשלב אותו לאט לאט", אמרו בחיפה לאחר קבלת התוצאות. כרגע, ספק גדול האם השחקן יוכל לחזור לקראת משחקי שלב הבתים בליגה האירופית.

עירוני רמה"ש רמת השרון מכבי חיפה מחזור 34 מאי 2013. מכבי חיפה
ייעדר תקופה ארוכה? ג'אבר עטאא/מכבי חיפה

בעניין אחר: חיפה כבר נתנה הוראה לשלושה שחקנים ששוחררו מהקבוצה לערוך אימונים בנפרד, אבל נראה כי בעקבות הגידול בקצב השחקנים שמצטרפים לאימונים הללו – שחקנים פצועים שעוברים שיקום ואייל גולסה שהצטרף שלשום, גם גבר החשש שהעומס בשעות החום ישפיע על השחקנים. במועדון הוחלט בימים האחרונים לצרף נציג מהצוות הרפואי שיפקח מקרוב על השחקנים בעקבות העובדה שהאימונים נערכים בשעות החמות ביותר ביום, דבר שעליו הלינו אותם שחקנים בעבר. אחד השחקנים סיפר: "כבר קרה מקרה שבו אחד השחקנים לא החזיק מעמד. מה יקרה אם מישהו מאיתנו יאבד את ההכרה?".

מלבד גולסה, כרגע מתאמנים בנפרד חן עזריאל, ויאם עמאשה והבלם איציק כהן, כשלאחרונה הצטרף לארבעה גם אביחי ידין, שערך אימוני שיקום. עמאשה כועס מאוד על המצב שנוצר, ולמרות הניסיון להעבירו להפועל תל אביב אמר למקורביו: "לא אכנע למכבי חיפה. אם צריך, אשב ביציע והם ישלמו לי שכר". חן עזריאל מקווה שחיפה תסכם עם בית"ר ירושלים על העברתו לבירה. ללא הארבעה, חיפה גברה אתמול 2:1 על הפועל עכו, במשחק אימון שנערך בכפר גלים. אלון תורג'מן ואיסמעיל ריאן כבשו. האחרון מגלה שיפור גדול לאחרונה וימשיך לקבל קרדיט מבנאדו במהלך העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully