וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: בויאן מרקוביץ' עשוי להיפרד השבוע

10.9.2013 / 10:58

במועדון הודיעו לבלם: אם נחתים שני זרים, תשוחרר. נמשכים המגעים עם ראדוץ ודליבשיץ', ב"ש מכחישה סיכום עם הרומני

one

הרבה זמן זה היה באוויר, אבל עכשיו זה רשמי: הבלם הבוסני של הפועל באר שבע, בויאן מרקוביץ', קיבל הודעה מראשי המועדון כי הוא עשוי להיפרד מהמועדון עוד השבוע. במועדון הבהירו לשחקן הם עושים מאמצים כבירים להחתים קשר וחלוץ עד סגירת חלון ההעברות ביום שלישי, ואם הדבר ייצא לפועל הוא ייאלץ לעזוב. מרקוביץ', המיוצג על ידי סוכן השחקנים שחר גרינברג, הבהיר כי הוא מוכן לעזוב בהתאם לתנאי החוזה: פיצוי של שש משכורות, כולל אלה שקיבל עד כה, תמורת עזיבה.

בינתיים, באר שבע ממשיכה לנהל מגעים עם קשר סטיאווה בוקרשט מיחאי ראדוץ (23) וחלוץ ראיו וייקאנו בשלוש השנים האחרונות אנדריה דליבאשיץ' (32). במועדון דרשו מנציגי השניים תשובות תוך 24 שעות, כדי שיוכלו להיערך בהתאם לקראת סגירת מועד ההעברות שנסגר בעוד שבוע בדיוק.

בויאן מרקוביץ', הפועל באר שבע, ומל טוטו תמוז, הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הבהיר כי הוא מוכן לעזוב בהתאם לתנאי החוזה. בויאן מרקוביץ'/ברני ארדוב

על פי דיווחים מהיממה האחרונה ברומניה, ראדוץ, על מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, מתקרב לבירת הנגב בעסקת השאלה עם אופציה לרכישה ושכר של 200 אלף יורו לעונה. בבאר שבע מכחישים את הדיווח והבוקר טענו בקבוצה: "אנחנו עדיין במשא ומתן, אין עדיין כל התקדמות איתו". העדיפות הראשונה של אלישע לוי היא להחתים חלוץ, ולכן נראה כי רק לאחר החתמת דליבאשיץ' המונטנגרי או חלוץ זר אחר, יוחלט האם להחתים קשר זר. "מחר לכל המאוחר נדע מי מהם מגיע, אם בכלל, ואם לא נפנה למועמדים הבאים שלנו".

כפי שפורסם אתמול, תומר סויסה הוצע לאלי טביב וייתכן שזה ינסה לצרף אותו לבית"ר ירושלים. עדיין לא נפתח כל משא ומתן רשמי לגבי השחקן. גם עידו אקסברד אמור לעבור במהלך השבוע. במידה ולא יחתום חלוץ זר עד סוף השבוע, תישקל אפשרות להשאיר את אקסברד בסגל ולהחתים רק קשר, אם כי החלוץ הישראלי מעדיף לא להישאר בקבוצה לאור העובדה שהוא לא נמצא בתכניות של אלישע לוי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully