וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: קיבלו צ'יפ נאה

10.9.2013 / 8:13

צ'יפ קלי זכה בניצחון ראשון כמאמן NFL ב-27:33 של פילדלפיה בוושינגטון. מהפך ענק ליוסטון, שניצחה 28:31 בסן דייגו

וושינגטון (1:0) - פילדלפיה (0:1) 33:27

לאחר כמעט עשור וחצי, בפילדלפיה איגלס החלו עידן חדש כשהביאו את צ'יפ קלי במקום אנדי ריד. לפחות במשחק הראשון של העיטמים, בוושינגטון, ההימור הזה נראה נכון, כשקלי זכה בניצחון ראשון כמאמן NFL. האיגלס שלטו במשחק במשך שלושה רבעים והתוצאה הצמודה מטעה מעט, לאחר שאפשרו לרדסקינס לצמק ברבע הרביעי.

מייקל ויק רשם 203 יארד באוויר עם שני טאצ'דאונים והוסיף 54 יארד וטאצ'דאון על הקרקע, לשון מקוי נתן משחק מפלצתי של 184 יארד וטאצ'דאון משלו ודשון ג'קסון הוסיף 104 יארד ותפיסה באנדזון. בוושינגטון, 329 יארד, שני טאצ'ים ושני איבודים לרוברט גריפין השלישי, שתי המסירות באנדזון ללאונרד הנקרסון.

מאמן פילדלפיה איגלס צ'יפ קלי עם הרץ לשון מקוי. Alex Brandon, AP
ככה צריך לפתוח קריירה חדשה. צ'יפ קלי עם מקוי/AP, Alex Brandon

סן דייגו (1:0) - יוסטון (0:1) 31:28

ביתרון 7:28 ברבע השלישי, נדמה היה שהצ'ארג'רס חוזרים למסלול. פיליפ ריוורס מסר לארבעה טאצ'דאונים, ההגנה נראתה טוב ולסן דייגו אמור היה להירשם ניצחון ראשון.

רק אמור. כי אז התעוררו מאט שאוב וחבריו, סגרו את הפיגור ועשו כמה עצירות הגנתיות יפות. באחת מהן חטף בריאן קושינג כדור של ריוורס ונכנס אתו לאנדזון, כדי לקבוע 28:28. הטקסאנס קיבלו שוב את הכדור, ושאוב הוביל אותם לאורך המגרש, כשהוא מסדר לרנדי בולוק בעיטת ניצחון עם הבאזר.

שאוב סיים עם 346 יארדים ושלושה טאצ'דאונים באוויר, 146 מהיארדים הללו כוונו לאנדרה ג'ונסון ושתי תפיסות באנדזון נקלטו על ידי אואן דניאלס. ריוורס סיים עם 149 יארד וארבעה טאצ'דאונים, שניים מהם לאדי רויאל, וכרגיל, איבד את זה כשזה התחיל לקבוע.

אנדרה ג'ונסון שחקן יוסטון טקסאנס. Donald Miralle, GettyImages
התאושש מפתיחת משחק רעה והוביל את הטקסאנס לניצחון. אנדרה ג'ונסון/GettyImages, Donald Miralle

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully