וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: 3:3 לקרית שמונה מול רעננה, ליאור לוי בישל

9.9.2013 / 21:05

המגן חזר לשחק אחרי שתי ההשעיות, עודד אלקיים עדיין זוכה לעדיפות. עבודי, סבע ועאבד כבשו, בדש נטש בגלל כאבים

one

ליאור לוי, מגנה של עירוני קרית שמונה, פתח הערב (שני) בהרכבה של הקבוצה במשחק אימון מול הפועל רעננה. השחקן שחזר לאימונים לאחר השעיה שנייה בתוך חודש, החל להתאמן כראוי בעיני ראשי המועדון והצוות המקצועי והיום הוחלט לחבר אותו בחזרה לקבוצה. לוי אף בישל את השער השני במשחק האימון, שהסתיים ב-3:3.

ליאור לוי שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
ייאבק על מקומו. ליאור לוי/אדריאן הרבשטיין

עודד אלקיים פתח על הספסל, אך הוא עדיין מוביל במאבק על עמדת המגן הימני לקראת חזרת הליגה, זאת לאור היכולת המצויינת שהציג מאז תחילת העונה. מי שעוד חזר היום הוא תמיר כחלון שצפוי להיות בסגל אחרי הפגרה. כחלון שיחק 60 דקות מול רעננה, אחרי יותר מחודש בו נעדר בגלל פציעה. בקרית שמונה בונים מאוד על הקשר שצפוי להיות מהברגים המרכזיים העונה.

המשחק עצמו הסתיים כאמור ב-3:3, כשלזכות הקבוצה הצפונית כבשו את השערים נאור עבודי הצעיר, אחמד סבע ואחמד עאבד. דווקא ההגנה של קרית שמונה הציגה משחק חלש, כשהשערים הגיעו מפנדל של האורחים, טעות בהגנה וגול בדקה האחרונה. לרעננה כבשו החלוץ המצוין אנתוני נווקאמה, בן מלכה ואסף מדר. ברק בדש נטש את משחק האימון אחרי 10 דקות עקב כאבים מהפציעה ממנה הוא סובל. יואל צ'חנוביץ' נכנס במקומו והצטיין.

בקרית שמונה היו מרוצים מאוד מההופעה של אופיר מזרחי במדי הנבחרת הצעירה אתמול נגד אזרבייג'אן. מזרחי שכבש צמד היה מהמצטיינים בנבחרת. בקרית שמונה אמרו שהשחקן הצעיר מוכיח מפעם לפעם כמה כישרון נעוץ לו ברגליים ושהוא צפוי להיות אחד השחקנים המפתיעים של העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully