וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מאמצים להחתים חלוץ זר

9.9.2013 / 13:20

מרקו בלבול מעוניין להתחזק לפני סיום חלון ההעברות, וירד מהאפשרות להחתים חלוץ ישראלי. סאני חזר להתאמן כרגיל

one

בני סכנין פנתה בימים האחרונים לכמה סוכנים מחוץ לישראל, במטרה למצוא חלוץ זר רגע לפני סיום חלון ההעברות ביום שלישי הבא. בסכנין מעוניינים מאוד לסגור את הסגל עם חיזוק של שחקן נוסף בעמדת החלוץ. בקבוצה יצרפו ככל הנראה חלוץ זר ולא ישראלי זאת לאחר שהבינו שהאופציות הישראליות מועטות.

מרקו בלבול מאמן בני סכנין. ברני ארדוב
מחפש חיזוק.' בלבול/ברני ארדוב

בקבוצה משאירים על הפרק גם את אופציית ויאצ'סלאב שבצ'נקו האוקראיני שהתאמן בקבוצה וגורמים במועדון אמרו שאם בימים הקרובים לא יימצא שחקן בכיר ממנו, הוא יחתום. בסכנין רצו מאוד לראות את דימיטאר מקרייב מגיע לקבוצה אך הם פסימיים מאוד לגבי האפשרות שזה אכן יקרה בסופו של דבר. בינתיים במועדון צירפו את ד"ר לאל גרשגורן, פסיכולוג ספורט שיעבוד עם השחקנים על הצד המנטלי. במועדון מאמינים שפסיכולוג ספורט עשוי לעזור מאוד לקבוצה.

בעניין אחר: סאני, שהתלונן לפני שבוע על כאבים בברכו מתאמן כרגיל וכבר כשיר לשחק. הקשר הספרדי מקווה לקבל את ההזדמנות הראשונה מיד בתום הפגרה. סאני נחשב לשחקן הרכש הבולט שהגיע לסכנין בקיץ האחרון אך עד כה עדיין לא שיחק במשחק רשמי והוא מצפה מאוד לקבל מקום בהרכב. גם מור שושן שהיה פצוע כשיר במאת האחוזים ויוכל לחזור לאחר הפגרה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully