וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמרון סוערת: למה אטו הודיע על פרישה מהנבחרת?

החלוץ שיחרר הצהרה דרמטית לאחר ה-0:1 על לוב, שעל פי דיווחים הגיעה על רקע מחלוקת חריפה עם המאמן בנוגע לסגל

סופו של עידן? אחרי קריירה מזהירה במדים הלאומיים, סמואל אטו הודיע אתמול (ראשון) על פרישה מנבחרת קמרון והשאיר את המדינה האפריקאית עם לא מעט תהיות בנוגע לנסיבות שעומדות מאחורי ההחלטה. קמרון רשמה 0:1 על לוב שהבטיח לה העפלה לפלייאוף הגביע העולמי בברזיל, אך בבוקר שאחרי התקשורת המקומית עסקה בעיקר בחלוץ בן ה-32, שהוחלף בדקה ה-60 בתואנה לפציעה ומיד בסיום מסר את ההודעה הדרמטית מבלי לנפק הסבר.

"אני רוצה להודות לכולכם על כל התמיכה, אבל אני עצוב להודיע על פרישתי מהנבחרת, זאת כדי לפתור כמה עניינים אישיים", צוטט אטו ב"ל'קיפ" הצרפתי כאומר לחבריו לנבחרת.

שחקני נבחרת קמרון חוגגים עם סמואל אטו. רויטרס
מה הוביל לפרישה שלו? אטו/רויטרס

מאמן הנבחרת וולקר פינקה סירב להפיג את המסתורין מאחורי פרישתו של אטו, ואמר בסיום: "סמואל הוא שחקן נהדר, אבל טוב יותר שהוא בעצמו יסביר את הדברים. הוא היחיד שיכול להסביר למה הוא קיבל את ההחלטה הזאת. התרומה שלו לכדורגל הקמרוני הייתה עצומה".

בקמרון דווח כי בין אטו למאמן התגלעו מחלוקות באשר למצבת השחקנים שזומנו לקראת המשחקים האחרונים. אטו דרש מהמאמן הגרמני להכליל בסגל את אקילה וובו וקרלוס קאמני, אך זה סירב לעשות כן. על פי דיווחים, אפשר שאטו הכעוס קיבל את ההחלטה בעקבות אותן מחלוקות עם המאמן.

אטו, שרק לאחרונה השלים מעבר מאנ'זי מחאצ'קלה לצ'לסי של ז'וזה מוריניו, נכלל בסגל הנבחרת הבוגרת עוד בטרם מלאו לו 16, ורשם הופעת בכורה כשהיה בן 17. הוא הוליך את קמרון להישגים מצוינים בזירה הבינלאומית, בין היתר לזכייה באליפויות אפריקה ב-200 ו-2002. כמו כן, הוא נטל חלק בשלושה גביעי עולם, וכבש בסך הכול 55 שערים במדים הלאומיים. לא כל הרגעים במדים הלאומיים היו ורודים עבור אטו. ב-2011 הוא הורחק מ-15 משחקים על ידי ההתאחדות המקומית, לאחר שנטען כי הנהיג מרד שהוביל בסופו של דבר לכך שהוא ויתר חבריו לנבחרת לא הופיעו למשחק ידידות מול אלג'יריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully