וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו שחם: "היינו ערוכים לכל תרחיש וזה השתלם לנו"

9.9.2013 / 11:15

הפועל כפר סבא חגגה עם מאות אוהדים במשך כל הלילה את החזרתה ללאומית, הבעלים: "אנחנו בתוך חלום, לא נביא זרים"

אחרי שאתמול (ראשון) נדחה ערעורה של מכבי אום אל פאחם, הפועל כפר סבא תחזור רשמית לליגה הלאומית ביום רביעי במשחק מול הכוח רמת גן , לאחר שתאושר רשמית היום בהתאחדות לכדורגל ובבקרת התקציבים. בבקרה כבר שיגרו מסמכים להתאחדות כדי שאלו יכינו כרטיסי שחקן לשחקני הקבוצה, ויראה ששום דבר כבר לא ימנע את השארתה של הקבוצה בליגה. בכפר סבא חגגו אתמול כל הלילה את הבשורה שהגיעה מבית הדין העליון, וכ-300 אוהדים ואנשי המועדון הגיעו לחגוג בפאב האוהדים באביטי בעיר, חגיגה שנמשכה עד השעות הקטנות של הלילה.

כעת במועדון יתעסקו בצד המקצועי, כאשר המאמן שייע פיינגבוים כבר ביקש לחזק את הקבוצה בכמה עמדות. בימים הקרובים יפנו בכפר סבא לכמה שחקנים במטרה לנסות ולצרפם לקבוצה. למרות העובדה שישחקו בליגה הלאומית, במועדון קיבלו אתמול בישיבה שהתקיימה החלטה עקרונית לא לצרף אף זר לסגל. בסגל של פייגנבוים אפשר למצוא כבר היום כמה בכירים, ביניהם אוהד כהן, רובי רגב ששיחק בבית"ר רמלה תל אביב, סער לוי מעירוני נס ציונה, אלירן סיימון ואחרים.

אלירן סיימון שחקן הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
מסתמכים על הסגל הישראלי. אלירן סיימון/ברני ארדוב

הבעלים החדש סתיו שחם סיפר לוואלה! ספורט על התחושות ובמועדון: "אנחנו בתוך חלום, ממש ככה. בחודשיים האחרונים, ברגע שהבנתי שיש לנו סיכוי האמנתי שנהיה בליגה הלאומית ופעלנו לפי זה. היינו ערוכים לכל תרחיש וזה השתלם לנו. אני בטוח שביום רביעי נפתח את העונה. הסגל שלנו ערוך גם היום להתמודד מול כל קבוצה בליגה הלאומית, אבל בהחלט נחזק אותו בכמה שחקנים בימים הקרובים. לראייתנו בכפר סבא לא יהיו זרים עד לליגת העל, יש מספיק שחקנים ישראליים טובים לרמה של ליגה לאומית".

בינתיים באום אל פאחם עדיין מלקקים את הפצעים ומתקשים לעכל את הבשורה. מרבית השחקנים יעזבו את המועדון שעשוי ללכת לפירוק, כשטל חן עשוי לעבור לכפר סבא, כמו גם כמה שחקנים אחרים שנותרים כעת ללא קבוצה, כמו גם המאמן שמעון הדרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully