וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: פערים עם טוצ'ה, הוגשה הצעה על ראדוץ

8.9.2013 / 14:24

המאמן אלישע לוי מקווה לצרף חלוץ, פנאתינייקוס הסכימה לממן כמחצית משכרו של החלוץ הספרדי. מגעים גם עם קשר סטיאווה

one

הפועל באר שבע פנתה רשמית לפנאתינייקוס היוונית בבקשה להעביר לשורותיה את החלוץ הספרדי טוצ'ה (שמו המלא: חוסה ורדו ניקולאס), אלא שפערים כספיים מונעים את העסקה כרגע.

על פי פרסומים ביוון, שחרורו של השחקן מאפו בלתי נמנע בשל הבעיות הכלכליות במועדון והיוונים לא צפויים להערים קשיים על שחרורו. כפי שפורסם בסוף השבוע, באר שבע ניהלה מגעים עם סוכניו של השחקן במטרה להנחיתו בארץ כבר בימים הקרובים. אלא שבינתיים נוצרה בעיה האחרת: התברר כי טוצ'ה (30) מרוויח כ-600 אלף יורו ביוון ואילו המועדון מבירת הנגב מוכן לממן במחצית משכרו.

במועדון לא מתכוונים, לפחות בשלב זה, להוציא 300 אלף יורו על חלוץ זר. "ניקולאה היה כמעט סגור כאן עם סכומים נמוכים יותר, אין כוונה להשתגע", אמרו. אגב, החלוץ הרומני סיכם בקבוצה באוקראינה ונראה כי הציפיות של באר שבע, שהוא יפחית משמעותית מדרישותיו הכספיות ויגיע, לא יתממשו.

החלוץ הספרדי טוצ'ה. GettyImages
בדרך לבירת הנגב? טוצ'ה/GettyImages

בנוסף לטוצ'ה, הפועל באר שבע הגישה הצעה עבור קשר סטיאווה בוקרשט, מיחאי ראדוץ. האלופה הרומנית לא מוכנה להשאיל את השחקן ודורשת סכומים גבוהים על מכירתו, כאשר בשלב זה הצדדים נמצאים במשא ומתן ולא הושגה כל התקדמות. יחד עם זאת צריך להדגיש שהעדיפות של הצוות המקצועי היא להחתים חלוץ. ראדוץ, 23, נרכש על ידי סטיאווה ב-2010 ובעונה שעברה כבש שישה שערים כמושאל בפאנדורי.

המאמן אלישע לוי ינסה להחתים חלוץ עוד השבוע, כאשר מספר שחקנים נמצאים על הפרק, אך טרם התקבלה החלטה האם להיכנס עם אחד מהם לשלב של משא ומתן.

באר שבע חזרה להתאמן אתמול ללא שחקני הנבחרת. במועדון מרוצים מאוד משילובם של אופיר דוידזאדה ואליניב ברדה במשחק מול אזרבייג'אן. "הם היו נקודת האור בנבחרת", אמרו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully