וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: בראון ומנגה נעדרו מהאימון

8.9.2013 / 14:29

השניים נשלחו לעבור חיזוקים מיוחדים לברכיהם בשל רגישות. משחק אימון פנימי הסתיים ב-4:5, המפסידים יספקו שוקו ועוגיות

one

וובה בראון ודויד מנגה נעדרו מאימון עירוני קרית שמונה הבוקר (ראשון) וערכו חיזוקים מיוחדים לברכיים שלהם בבית החולים תל השומר. השניים חשים רגישות בברכיהם ולמרות שהם כשירים לפעילות, בקבוצה החליטו להעניק להם טיפול מיוחד במטרה לחזק את השרירים ולהביא אותם לשיא כושרם במשחק הבא של הקריה, שייערך רק בעוד שבועיים לאחר החזרה מהפגרה.

דויד מנגה שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
מנסים להביא אותו לשיא הכושר לקראת החזרה מהפגרה. מנגה/אדריאן הרבשטיין

בקבוצה מקווים להמשיך את האווירה החיובית שנוצרה לאחר הניצחון הגדול 1:4 על רמת השרון במחזור האחרון. באימון היום חולקו השחקנים לשתי קבוצות, האחת בהנהגת דושאן מאטוביץ' והשנייה קבוצתו של ברק בדש, כאשר המשחקון בין הקבוצות כלל התערבות מיוחדת. ראשי הקבוצות החליטו שהמפסידים יספקו למנצחים שוקו ועוגיות באימון הבא. הקבוצה של המגן ניצחה 4:5, כאשר המבקיעים היו מאטוביץ' עצמו, יואל צ'חנוביץ' ונאור עבודי הצעירים ואחמד עבד, שכבש צמד והשלים את הניצחון ואת הזכייה בפרס יוצא הדופן.

דרקו טאסבסקי ומינדאוגאס פאנקה שיחקו ביום שישי 90 דקות במדי נבחרותיהם, מקדוניה וליטא, דבר ששימח מאוד את אנשי קרית שמונה. השניים יחזרו לאימונים רק לאחר משחקי הנבחרות ביום שלישי. טאסבסקי נמצא בכושר טוב מאוד ועשוי לקבל מקום בהרכב לאחר הפגרה, בעוד פאנקה צפוי להמשיך ולחכות על הספסל, זאת לאור היכולת הטובה של בראון ומשה אבוטבול מתחילת העונה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully