וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל נס: "אני משוכנע שנעשה קמפיין טוב מאוד"

8.9.2013 / 0:21

מאמן הנבחרת הצעירה אופטימי לקראת אזרבייג'ן (19:00, ספ' 5) ומוקדמות אליפות אירופה 2015: "אני צריך להוכיח את עצמי"

אחרי קמפיין יורו הצעירות המרגש בישראל, הנבחרת הצעירה תפתח היום (ראשון, 19:00, ישיר בספורט 5) את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה לנבחרות צעירות ב-2015 בצ'כיה, תחת הדרכתו של המאמן החדש, מיכאל נס. בנבחרת ינסו לפתוח ברגל ימין את קמפיין מול יריבה חלשה על הנייר. עוד בבית 8 נמצאות פורטוגל, נורבגיה ומקדוניה. היום (שישי) קיים נס מסיבת עיתונאים, ובה דיבר על התפקיד, השחקנים, היריבה והקמפיין.

אתמול (שבת) ערכה הנבחרת את האימון המסכם לקראת המשחק. אדי גוטליב, ששבר את אפו במהלך אחד מאימוני השבוע עשוי לעלות עם מסיכה ובכל מקרה תורגל בהרכב לצד בן והבה וצפוי לפתוח. אמיר בן שמעון צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי. ואילו עאהד עזאם אמור לפתוח בקישור האחורי לצידו של גדי קינדה. אופיר מזרחי צפוי לפתוח בהתקפה לצד מונס דאבור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלא אמונה. נס/מערכת וואלה!, צילום מסך

"נראה כאילו כולם חזרו למסלול", אמר נס בפתח דבריו, "השחקנים נותנים את הכל. כולם עושים עבודה טובה ואני חושב שאנחנו מוכנים. אנחנו מחכים למשחק הזה ומאוד חיוביים לקראתו. תמיד כשמגיע מאמן חדש לארץ זרה, שואלים עליו שאלות. כמובן שאצטרך להוכיח את עצמי כאן כמו כל מאמן. העבודה שלי היא לעשות כמיטב יכולתי בצורה הכי חיובית שאפשר. התאמנו ברמה גבוהה מאוד ואני יכול להגיד שאני משוכנע שנעשה קמפיין טוב מאוד. אנחנו יודעים שיש לנו בית חזק מאוד".

המאמן התייחס לחלוץ שלו, מונס דאבור שלא זוכה לדקות משחק במכבי תל אביב: "אני חושב שזה הישג להיות בסגל של מכבי ואני בטוח שכשהליגה האירופית תתחיל הם יצטרכו יותר שחקנים והוא ישחק. אני יכולה להגיד שאני רואה אותם מתאמנים ואני מסופק".

לקראת המפגש עם האזרים, אמר: "זה משחק חשוב מאוד עבורינו, ראיתי את האזרים כבר משחקים. הם התחילו את הקמפיין שלהם כבר ביוני כשאנחנו שיחקנו ביורו. אני מעודכן לגביהם ומכיר אותם טוב. גם להם יש מאמן גרמני ואני חושב שהקולגה שלי עושה עבודה טובה. אני עדיין חושב שאנחנו קבוצה טובה יותר אבל נצטרך להוכיח את זה".

קפטן הנבחרת אלי דסה הוסיף: "אני לא חושב שצריך לעשות השוואות בין המאמן הקודם למאמן הקיים. זה נכון שצריך להיערך בהתאם למאמן החדש. אנחנו לומדים יסודות מאפס כדי להסתגל למאמן החדש".

אלי דסה, נבחרת ישראל הצעירה. קובי אליהו
לא מוכן להשוות בין לוזון ונס. דסה/קובי אליהו

הרכב משוער

ברק לוי, אלי דסה, בן והבה, אדי גוטליב, אמיר בן שמעון, עאהד עזאם, גדי קינדה, אמיר עגייב, דור מיכה, אופיר מזרחי, מונס דאבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully