וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: אני, אגדה

פתיחת עונה היסטורית לפייטון מאנינג, שהפך לשישי אי פעם ולראשון מזה 44 שנים שמוסר לשבעה טאצ'דאונים במשחק. דנבר הביסה את האלופה בולטימור 27:49

דנבר (0:1) - בולטימור (1:0) 27:49

היה שווה לחכות: עונת ה-NFL נפתחה בסערה עם משחק ענק בגבהים של דנבר, שם פייטון מאנינג הזכיר לכולם שלפחות בכל הקשור לעונה הסדירה, אין לו מתחרים. המסע של מספר 18 לתואר MVP חמישי ולהופעת פלייאוף נוספת החל בקול תרועה רמה, בדיוק מול הקבוצה שהדיחה אותו ואת הברונקוס בעונה שעברה והמשיכה כל הדרך לאליפות מפתיעה, בולטימור. פייטון טחן את האלופה עם משחק היסטורי של שבעה טאצ'דאונים אדירים, בדרך ל-27:49 גדול.

בניגוד לאלופות העבר, הרייבנס לא זכו לארח את משחק הפתיחה של העונה בביתם בשל התנגשות לו"ז עם קבוצת הבייסבול של העיר, האוריולס. למרות מחצית ראשונה טובה במייל היי סיטי, נראה שהם שילמו על כך מחיר יקר ובבית המסובך שלהם כל הפסד עלול לעלות ביוקר. במשחקם הראשון ללא ריי לואיס ואד ריד, נראה היה שלהגנת העורבים יש עוד הרבה עבודה, כאשר לפחות ג'ו פלאקו מסתמן כמי שעשה קפיצה אמיתית ביכולת לאחר הפלייאוף הסנסציוני שלו.

פייטון מאנינג דנבר ברונקוס. Doug Pensinger, GettyImages
אין דברים כאלה. מאנינג בשיאו/GettyImages, Doug Pensinger

הפתיחה הייתה שייכת לאלופה. ג'ו פלאקו המשיך מהמקום בו סיים את הפלייאוף הקודם ומצא את וונטה ליץ' לטאצ'דאון נוח כבר בדרייב השני. דנבר נראתה קצת רדומה, אבל המפנה הגדול הראשון של המשחק הגיע בפתיחת הרבע השני. ג'קובי ג'ונס התייצב לתפיסת פאנט, אבל חברו לקבוצה ברינדן טראוויק התנגש בו וג'ונס, עם קרסול פגוע, נטש את המשחק. מיד לאחר מכן פלאקו, שלא נחטף לכל אורך הפלייאוף, מסר היישר לידיים של כריס האריס ג'וניור, האיש שחטף ממנו גם את הכדור האחרון שהקוורטרבק איבד. פייטון לא היה צריך יותר מזה ומיד מצא את ג'וליוס תומאס ל-24 יארד ושוויון.

האקשן נמשך. בולטימור נאלצה להרחיק כדור, אבל ווס וולקר, במשחקו הראשון בדנבר, שמט ממש על קו האנדזון ומיארד בודד לריי רייס לא הייתה בעיה להחזיר את היתרון לרייבנס. מאנינג החליט שזה מספיק ועם עוד שתי פצצות לידיים של תומאס, התגלית החדשה שלו, הוא השווה את המשחק. שער שדה עם הבאזר הוריד את האורחים למחצית ביתרון 14:17.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ג'ון הארבו מאמן בולטימור רייבנס. Doug Pensinger, GettyImages
הרייבנס דווקא פתחו לא רע. ג'ון הארבו/GettyImages, Doug Pensinger

רק קבוצה אחת חזרה מחדרי ההלבשה. הדרייב הראשון של המחצית השנייה הסתיים בטאצ'דאון של מאנינג לידיים של אנדרה קולדוול אחרי שג'ון הארבו פספס ערעור בטוח. במהלך הבא שלהם, הרייבנס לא השיגו כלום, הפאנט נחסם ומאנינג מיד מצא את וולקר לטאצ'דאון, שני תוך 2:03 דקות ורביעי שלו במשחק, שקבע 17:28. עוד ארבע דקות עברו ופייטון כבר הגיע למספר חמש שלו, שוב לידיים של וולקר. גם זה לא הספיק לו ועם פתיחת הרבע האחרון הוא שלח כדור מדויק ל-26 יארד לדנריוס תומאס, טאצ'דאון מספר שש.

ואיך אפשר בלי רגע של טיפשות: דני טרביית'ן חטף את פלאקו ורץ לפיק סיקס. האמנם? הליינבקר של דנבר חגג מוקדם מדי ועזב את הכדור לפני האנדזון, מה שביטל את הטאצ'דאון. השינוי הזה הכניס קצת רוח למפרשים של בולטימור ופלאקו הריץ התקפה מהירה שהסתיימה עם טאצ'דאון של מרלון בראון. בולטימור התקרבה עוד קצת, אבל מאנינג מצא את דנריוס תומאס לעוד 78 יארד וטאצ'דאון. נאמבר סבן.

ווס וולקר דנבר ברונקוס. Dustin Bradford, GettyImages
התחיל עם השמטה, סיים עם צמד טאצ'דאונים. וולקר במדים החדשים/GettyImages, Dustin Bradford

עבור מאנינג זה היה משחק ראשון בקריירה עם שבעה טאצ'דאונים והוא השחקן השישי אי פעם שעושה זאת והראשון מאז ג'ו קאפ ב-1969. הוא גם השחקן הראשון אי פעם שמוסר לשבעה טאצ'דאונים מול הרייבנס במשחק. הוא סיים עם 462 יארד ב-27 מ-42, כשדנריוס תומאס תופס ל-161 יארד, ג'וליוס תומאס ל-110 נוספים ואילו וולקר מסיים עם תשע תפיסות ל-67 יארד. בבולטימור, פלאקו סגר 34 מ-62 ל-362 יארד, צמד טאצ'דאונים וצמד איבודים. טוריי סמית' היה המטרה המועדפת עם 92 יארד, דאלאס קלארק הוסיף 87, אבל גם כמה השמטות מביכות.

* עוד לפני המשחק, ג'ון הארבו האריך את חוזהו בבולטימור וחתם לארבע שנים נוספות, כך דיווחו גורמים הקשורים לקבוצה. החוזה הקודם של האלוף המכהן עתיד היה להסתיים בעוד שנתיים והרייבנס, שישלמו לו כשבעה מיליון דולר לעונה, רצו לראות אותו ממשיך לאחר שהוביל את הקבוצה לניצחון פלייאוף בכל אחת מחמש העונות שלו בתפקיד וכמובן, לאליפות בעונה החולפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully