וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מסיבת המילניום

בוסטון התעללה בדטרויט עם 8 הומראנים ו-4:20 ענק, אורטיז הגיע ל-2,000 חבטות. 3 הומרים לסנדובל בניצחון הג'איינטס

בוסטון הגיעה לסדרה הביתית מול דטרויט עם לא מעט חששות. הרד סוקס בכושר מצוין העונה, אבל היריבות ב-AL מרכז מסרבות לוותר והטייגרס רוצים בעצמם להבטיח מקום בפלייאוף. אחרי המשחק הראשון בין הקבוצות, בו האורחים מדטרויט שיתקו את התקפת הגרביים, החששות בעיר השעועית גדלו עוד יותר. אלא שיומיים בלבד חלפו מאז ופתאום הכול נראה אחרת. הלילה (בין רביעי לחמישי), בוסטון פשוט טבחה בדטרויט עם 4:20 עצום וחגיגי. הרד סוקס העמיסו על הלוח לא פחות משמונה הומראנים והפכו יתרון מוקדם של הטייגרס להתעללות כשהם משיגים את כמות הריצות הגבוהה ביותר למשחק העונה בליגה. וויל מידלברוקס סיפק גרנד סלאם שפרץ את הסכר באינינג השישי, בו בוסטון שמה שמונה ריצות, אבל מעל כולם זו הייתה החגיגה של דייויד אורטיז. הסלאגר הוותיק ירה לצמד הומראנים וחשוב מכך, סיים עם שלוש חבטות, מה שהביא את מאזנו ל-2,001 חבטות לאורך הקריירה.

דייויד אורטיז בוסטון רד סוקס. Bob Levey, GettyImages
יום חג עבורו ועבור בוסטון. אורטיז/GettyImages, Bob Levey

* לצערה של בוסטון, היריבות מסרבות להיכנע. טמפה ביי נותרה בפיגור 5.5 משחקים לאחר שניצחה 1:3 את האיינג'לס. וויל מאיירס סיפק צמד.

* סי סי סבאת'יה חזר לעצמו ועזר ליאנקיז לנצח 5:6 את הווייט סוקס ולסגור סוויפ. ניו יורק בפיגור 2.5 משחקים בלבד מהווילד קארד.

* בולטימור צונחת ברגע הלא נכון והיא הפסידה 6:4 בקליבלנד למרות הומראנים של אדם ג'ונס (מספר 29) ומני מצ'אדו (13). האינדיאנס לעומת זאת, צימקו את הפער מדטרויט ל-6.5 משחקים.

* ב-AL מערב מתחוללת דרמה ענקית. אוקלנד הגיעה ליו דרוויש, הכניעה את טקסס 4:11 עם ארבעה הומראנים ואינינג שישי בן שש ריצות והשוותה את המאזן בין הקבוצות ל-56:80.

* משחקים נוספים: ווקאוף סינגל של טרבור קרו נתן 5:6 ליוסטון על מינסוטה. סיאטל ניצחה 4:6 בחוץ את קנזס סיטי.

פבלו סנדובל שחקן סן פרנסיסקו ג'איינטס. GettyImages
הפנדה התפוצץ. סנדובל/GettyImages

* ב-NL מרכז הדרמה נמשכת. פיטסבורג לא הצליחה עדיין להבטיח עונה חיובית ראשונה מאז 1992 לאחר שהפסידה 9:3 במילווקי.

* סנט לואיס צימקה את הפער למשחק אחד ועשתה זאת כמו שרק היא יודעת, עם משחק מטורף. מאט אדאמס חבט להומראן עבור הקרדינלס באינינג ה-14 בסינסינטי, אבל הרדס השוו, כשבילי המילטון הצעיר והמבטיח ממשיך להוכיח מהירות על הבסיסים. אדאמס לא התייאש ובאינינג ה-16 חבט לעוד הומראן כדי לנצח 4:5.

* אטלנטה תחכה עוד קצת לפלייאוף אחרי שהיא הפסידה בבית 5:2 למטס.

* גם הדודג'רס נעצרו כשחורחה דה לה רוסה הגיע ל-16 ניצחונות העונה וקולורדו גברה על לוס אנג'לס 5:7.

* וושינגטון ממשיכה להאמין בחלום הווילד קארד והיא ניצחה 2:3 בפילדלפיה. גם לג'ורדן צימרמן יש 16 ניצחונות.

* פבלו סנדובל התפוצץ על סן דייגו עם שלוש הומראנים וניצחון 5:13.

* משחקים נוספים: הקאבס נמנעו מסוויפ ועם ארבעה הומראנים ניצחו 7:9 את מיאמי. ווילי בלומקוויסט חבט לווקאוף סינגל ונתן לאריזונה 3:4 על טורונטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully