וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווארד וויטשנר מצטרף כשותף חדש בהפועל ירושלים

3.9.2013 / 20:43

וויטשנר, לשעבר שותף בבנק ההשקעות גולדמן סאקס מגיע אל המועדון שמסר: "ניסיונו יסייע לקבוצת הרכישה במטרותיה"

הפועל ירושלים הודיעה הערב (שלישי) על צירופו של שותף חדש: הווארד וויטשנר, לשעבר שותף בכיר בבנק ההשקעות גולדמן סאקס. בהודעת המועדון נמסר: "ניסיונו הרב של הווארד כמשקיע ומנהל של אחת הקרנות הגדולות בעולם יתרום משמעותית לקבוצת הרכישה במטרותיה להפוך את הפועל ירושלים למועדון משגשג כלכלית ומקצועית, ובטווח הארוך להיות קבוצה מובילה שמתמודדת על כל התארים בארץ ובאירופה".

קבוצת הבעלים של הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר, אייל חומסקי, אורי אלון, שרון צור יחד עם ראש עיריית ירושלים ניר ברקת. נועם מושקוביץ
מצטרף לחבורה איכותית. אלון וסטודמאייר עם ברקת בארנה החדשה/נועם מושקוביץ

כזכור, לפני כחודשיים האפוטרופוס הכללי במשרד המשפטים, שניהל את רכושו של גומא אגייאר, הגיע לסיכום על מכירת זכויותיו בקבוצת הפועל ירושלים תמורת 15 מיליון שקל לקבוצת אנשי עסקים בראשות ד"ר אורי אלון. וויטשנר יצטרף לארבעת השותפים הנוספים לאלון, הכוללים את אייל חומסקי, מנכ"ל חברת אדלר חומסקי תקשורת שיווקית בע"מ, ארן טלם, מבכירי סוכני הספורט בעולם, אמארה סטודמאייר, שחקן ניו יורק ניקס ואיש העסקים האמריקאי דיוויד קליינהנדלר.

בהפועל ירושלים כבר הכריזו כי ברצונם להגיע אל היורוליג בתוך שנתיים שלוש, ומעוניינים להגדיל באופן "הדרגתי אך אחראי את התקציב", כהגדרת גורם במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully