וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 15 שחקנים ידרשו לא לשחק ביום כיפור

למליקסון, עטר, רפאלוב, ניר ביטון ואחרים מתוכנן משחק ליגה בשבת הבאה. בסביבתם מבהירים: הם לא ייטלו בו חלק

ללא פחות מ-15 שגרירים ישראלים ברחבי היבשת מתוכנן משחק ליגה ביום כיפור, שיחול בסוף השבוע הבא. על פי בדיקת וואלה! ספורט, בימים הקרובים מתוכננים כל השחקנים לפנות לצוות המקצועי של הקבוצות ולדרוש לא לשחק בכיפור כדי לא לחלל את קדושת היום. שחקני נבחרת ישראל: מאור מליקסון, אלירן עטר וליאור רפאלוב שאמורים לשחק בסמוך לצאת הצום אישרו שאין בכוונתם ליטול חלק במשחק. גם הופעת הבכורה של ניר ביטון במדי סלטיק תיאלץ להידחות למועד מאוחר יותר.

מלבד הארבעה, גם ליובל שפונגין, שלומי ארבייטמן, בן שהר, עדן בן בסט, קובי מויאל, עודד גביש, דן מורי, רמי גרשון, חנן ממן, אבי ריקן ואוהד קדוסי מתוכנן משחק ביום כיפור. בסביבת כל השחקנים הביעו ביטחון שהקבוצות יתחשבו במצב הרגיש וישחררו אותם מהמשחק.

בשנים האחרונות קבוצות אירופאיות גילו התחשבות במצבם של שחקנים ומאמנים ישראלים ושחררו אותם ממשחקים ביום כיפור. כך למשל אברהם גרנט לא ניהל משחק ליגה של ווסטהאם מול סטוק סיטי ב-2010. גם דודו אוואט, יוסי בניון, אליניב ברדה ואחרים דרשו וקיבלו אישור להחמיץ משחקים. בעונה שעברה שיחק מליקסון מחצית במדי ויסלה קרקוב ואז מיהר לביתו על מנת להספיק לארוחה המפסקת ולהכנות לצום.

שחקן נבחרת ישראל, מאור מליקסון. מגד גוזני
בעונה שעברה שיחק מחצית ורץ לארוחה המפסקת. מליקסון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully