וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים רמון: "משוכנע שהקבוצה והסגל יתחברו"

בעלי הפועל ת"א גילה אופטימיות בטקס הרמת כוסית: "התחלנו בעבר עונות בצורה פחות טובה והן נגמרו בהצלחה"

one

בצל פתיחת העונה החלשה, הכוללת הדחה מאירופה ונקודה אחת משני מחזורי הפתיחה, ואי הבהירות הכלכלית בהפועל תל אביב ניסו לשים את הצרות בצד וערכו היום (שלישי) במתחם חודורוב את טקס הרמת הכוסית המסורתי לכבוד השנה החדשה. באירוע נכחו חברי ההנהלה, אנשי הצוות המקצועי, שחקנים וכמובן בעלי המניות, נציגי עמותת האוהדים והספונסרים של הקבוצה.

"בנינו השנה מעטפת מסודרת ותומכת, זאת בעזרת בעלי המניות, הספונסרים החדשים שנכנסו וכמובן האוהדים ועמותת האדומים", פתח הבעלים חיים רמון את נאומו. "כל תפקידנו הוא לספק לקבוצה את כל מה שצריך בכדי להצליח ואני משוכנע שההצלחה תגיע".

רמון דיבר גם על הנושא המקצועי: "היו עונות, ולא בעבר הרחוק, שהתחלנו בצורה פחות טובה והן נגמרו באופן הכי מוצלח שאפשר. לכן אני משוכנע שהקבוצה והסגל יתחברו, נראה את הקבוצה שכולנו רוצים לראות וליהנות ממנה. אני מאחל לכולנו שנה טובה, אדומה ופוריה".

המאמן רן בן שמעון הוסיף: "ראש השנה הוא אחד החגים היותר חשובים ביהדות. זה חג שבו מסתכלים פנימה וחושבים בצורה מעמיקה יותר על הדברים ואני בטוח שאחרי החג הזה, עם השנה הבאה עלינו לטובה, ניישם בצורה טובה את כל המחשבות וההסתכלות הפנימית הזו. יש במועדון הזה הון אנושי נדיר, שזה דבר חשוב יותר מכל הון אחר ואני משוכנע שזה יביא לנו הצלחות".

בעלי הפועל תל אביב חיים רמון. ניב אהרונסון
"נראה את הקבוצה שכולנו רוצים לראות". רמון/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully