וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי ועזרא בתמונת הרכב הנבחרת. ייני מגן שמאלי?

2.9.2013 / 11:44

הנבחרת פותחת את ההכנות לאזרבייג'אן, כשגוטמן מתכנן הרכב התקפי בשבת. ההתלבטות: עמדת המגן השמאלי והחלוץ

בצל ההפסד במשחק הידידות לאוקראינה (2:0) לפני קצת יותר משבועיים, נבחרת ישראל תפתח הערב (שני) את ההכנות לקראת צמד המשחקים מול נבחרות אזרבייג'אן ורוסיה. אלי גוטמן יודע שמעידה במשחק הראשון או הפסד ברוסיה יסיים כנראה את הקמפיין, והוא מוטרד ממכת הפציעות של שחקנים בכירים.

אופיר דוידזאדה, עופר ורטה ועומר דמארי זומנו אתמול לסגל. מגן הפועל באר שבע אמור להתחרות על עמדת המגן השמאלי, אם כי נשקלת האפשרות לפתוח עם שחקן אחר בעמדה הזאת – שרן ייני שתפקד בעבר בעמדה הזאת במכבי תל אביב. גוטמן כבר הפתיע לפני המשחק מול פורטוגל, כשבמהלך השבוע החליט לתרגל את ייני בעמדת הקשר האחורי ויצר מערך של 4:1:4:1, כשייני תופקד בין חוליית הבלמים לקישור.

שרן ייני שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
במהלך השבוע יוחלט באיזו עמדה ישחק. ייני/קובי אליהו

הבעיה בעמדת המגן נובעת מהיעדרותם של אבי ריקן, טאלב טואטחה ורמי גרשון. ורטה זומן במקום אייל משומר, בעוד שדמארי זומן במקום עדן בן בסט. הפציעות של תומר חמד ובירם כיאל לא מוסיפות גם הם לאווירה שנוצרה בימים האחרונים. בצוות הרפואי עדיין עוקבים אחר מצבם של יובל שפונגין ומאור מליקסון. היום יתברר האם גוסטבו בוקולי יכול לשחק בנבחרת. אם זה יקרה, גוטמן יזמן גם אותו לסגל.

הבלם טל בן חיים לא נכלל בסגל סטנדרד ליאז' אתמול, וכבר עכשיו ברור שגוטמן יפתח עם שניים מתוך השלושה: איתן טיבי, בן חיים ודקל קינן. אם שפונגין יהיה כשיר, הוא יפתח בעמדת המגן הימני בכל מקרה. ביבראס נאתכו, שבישל אתמול צמד מול אורל ב-3:0 של רובין קאזאן, הוא החוליה הבטוחה בקישור, כשגם ערן זהבי מועמד לפתוח. גוטמן מעדיף את חן עזרא ומאור מליקסון כשחקני כנף. אם יוחלט לפתוח עם מגן ימני אחר ולא עם ייני, ייתכן שהוא יתפוס את מקומו של ליאור רפאלוב ב-11, אם כי קשר קלאב ברוז' נמצא בכושר טוב ועל כן גוטמן לא יוותר עליו בקלות. לגבי זהבי, קשר מכבי תל אביב אמנם הרבה להחמיץ אתמול מול בני יהודה, אבל בנבחרת בהחלט סומכים עליו לקראת צמד המשחקים.

ליאור רפאלוב, נבחרת ישראל. GettyImages
גוטמן לא יוותר עליו כל כך מהר. ליאור רפאלוב/GettyImages

ההתלבטות הגדולה של גוטמן היא לגבי החוד של הנבחרת. במהלך השבוע יחליט המאמן על השחקן שיפתח בחלק ההתקפי - אליניב ברדה, איתי שכטר, עומר דמארי ואלירן עטר – כולם מועמדים לפתוח. שמעון אבוחצירא יתחיל על הספסל. המאמן הכריז כי הוא מתכוון לשחק בהרכב התקפי שלא יכלול שלושה שחקני מרכז שדה, אבל עשוי לשנות זאת אם ישחק עם רפאלוב, עזרא ומליקסון יחד.

אליניב ברדה שחקן נבחרת ישראל בכדורגל. קובי אליהו
מועמד לפתוח בחוד. אליניב ברדה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully