וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים החתימה את הסנטר ארטיום פרחוסקי

1.9.2013 / 10:04

הבלארוסי (25, 2.13 מ'), שמגיע מאולין אדירנה הטורקית, חוזר לשתף פעולה עם גרינברג: "שמעתי על הקהל המדהים במלחה"

סנטר נבחרת בלארוס ארטיום (ארט) פרחוסקי (25) חתם היום בהפועל ירושלים לעונה אחת. פרחוסקי, שמתנשא לגובה של 2.13 סנטימטרים, חוזר לשתף פעולה עם בראד גרינברג, שאימן אותו באוניברסיטת רדפורד. תחת שרביטו של גרינברג, הפך פרחוסקי לשחקן המרכזי של האוניברסיטה מווירג'יניה, ובעונתו השנייה רשם ממוצעים של 21.4 נקודות למשחק והוריד 13.4 כדורים חוזרים. לאחר שסיים את לימודיו באוניברסיטה עבר פרחוסקי לשחק בריגה מהליגה הלטבית, ואף שיחק במדיה פעמיים נגד הפועל ירושלים במסגרת היורוקאפ.

הסנטר הבלארוסי ארטסיום פראחוסקי. AP
מתרגש לקראת האתגר במלחה. פרחוסקי/AP

בעונה החולפת שיחק פרחוסקי בקבוצת אולין אדירנה מהליגה הטורקית, והרשים עם ממוצעים של 12.1 נקודות ו-6.5 ריבאונדים ב-24 דקות משחק בלבד. פרחוסקי מצטרף לקו הקדמי של ירושלים, שכולל את אלישי כדיר, יניב גרין, וג'וש דאנקן, ובכך השלימו במלחה את הסגל לעונת 2013-2014.

''אני שמח להצטרף להפועל ירושלים, ובמיוחד לחבור שוב למאמן גרינברג", אמר פרחוסקי. "אני בטוח שתהיה לנו עונה נפלאה ואעשה כל שאוכל על מנת לעזור לקבוצה לנצח כמה שיותר משחקים. שמעתי על הקהל המדהים של הפועל ירושלים – אני מחכה לשחק מולו''.

בראד גרינברג: ''ארט הוא סנטר אמיתי וחזק. הוא יודע לקחת כדורים חוזרים, הוא מהווה איום בלואו פוסט, ויודע לחסום כדורים בצורה מצוינת. התוספת של ארט ליניב, אלישי וג'וש הופכת את הקו הקדמי שלנו לחזק ומשמעותי, עם שחקנים שמביאים איתם ניסיון גדול באירופה. עבדתי עם ארט בעבר, ואני שמח שנחזור לשתף פעולה עכשיו בירושלים''.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully