וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: ליאור לוי יחזור מחר להתאמן אחרי שיחה

1.9.2013 / 13:29

המגן, שהושעה בגלל חוסר רצינות, ישוב לאימונים. שביעות רצון בקבוצה מה-1:4 על רמת השרון: "בחצי השני שיחקנו פנטסטי"

one

הרבה חיוכים נרשמו בעירוני קרית שמונה אחרי הניצחון על הפועל ניר רמת השרון והנקודות הראשונות בליגה. מי שזכו למירב המחמאות היו דרקו טאסבסקי ואופיר מזרחי שנכנסו כמחליפים במחצית ונראו מצוין.

"יש לנו סגל מצוין וכולם יודעים שהם יכולים לשחק", אמר גורם בקבוצה שגם שלח עצה לכיוונו של ליאור לוי המושעה: "יש שחקנים שמעדיפים לעשות בעיות אבל יש כאלה כמו דרקו שמעדיפים להיכנס ולהוכיח את עצמם על המגרש ולהראות שהם ראויים להיות בהרכב".

בינתיים הנהלת קרית שמונה החליטה שליאור לוי, שהושעה עד להודעה חדשה, יחזור מחר לאימונים, זאת לאחר שיחה שיערכו לו ראשי המועדון. בקרית שמונה לא מתכוונים להעמיד את השחקן לוועדת משמעת, אך יקיימו איתו שיחה שתבהיר לו מה מצופה ממנו ומה העונשים שיספוג אם יתנהג שוב באותה צורה בה הוא מתנהג לאחרונה.

כידוע, לוי הושעה בפעם הראשונה לאחר שביקש לעזוב, וכשחזר לאימונים הפגין חוסר רצינות, לטענת אנשי המועדון. בקרית שמונה לא קיבלו על השחקן עד כה שום הצעה רשמית, אך גורמים במועדון אמרו שאם תימצא קבוצה שתהיה מוכנה לשלם את הסכום אותו דורש איזי שרצקי - השחקן ישוחרר.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
ניצחון בכורה מרשים. ברק בכר/אדריאן הרבשטיין

"הרווחנו אתמול הרבה שחקנים", המשיך גורם אחר: "אין ספק שיש לנו סגל עמוק השנה וכל מי שנמצא בו יקבל הרבה דקות העונה".

אופיר מזרחי הצעיר זכה למחמאות גדולות על הביטחון שהציג ובקבוצה אמרו שהוא יקבל דקות משחק רבות העונה. גם עודד אלקיים שבישל את השער הראשון זכה למחמאות על כך שלא התייחס לכל הדברים מסביב למאבק על עמדת המגן הימני ונמצא בכושר טוב, כשגם כובש הצמיד דויד מנגה זכה לשבחים גדולים ובקבוצה אמרו שגם במשחק מול חיפה הוא היה מהטובים על המגרש והוא מוכיח שהוא שחקן רכש נהדר.

בקריה שמחו מאוד על הצחון והעובדה שהם יוצאים לפגרה עם ניצחון: "היה חשוב לנו לנצח את המשחק כדי לא להיקלע לאיזה כדור שלג לא נעים אחרי ההפסד מול מכבי חיפה", אמר שחקן בקבוצה: "במחצית הראשונה לא נראינו כל כך טוב אבל במחצית השנייה היינו פנטסטיים וככה אנחנו צריכים להמשיך". היום יזכו חניכיו של ברק בכר ליום חופש ומחר יחזרו לאימונים מלאים.

עדכון ראשון: 7:29

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully