וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו עשויה לוותר על לאנדראו

החלוץ הברזילאי ממשיך לאכזב ובקבוצה מחפשים לו מחליף. במועדון חוששים: "אם לא נתחזק, זה עוד ייגמר בכישלון גדול"

מערכת וואלה!

הפועל עכו קיוותה לצאת לפגרת הנבחרות בהרגשה אחרת, אבל הפנדל המכריע של מוחמד כליבאת אתמול (שבת) גנז לצפוניים את התקוות הללו כשבני סכנין ניצחה 0:1 בעקבות החלטתו של השופט גיא ברגר לפסוק על כדור עונשין מ-11 מטר ולהרחיק את משה מישאלוב. למרות הטענות הקשות שהשמיע יובל נעים בסיום המשחק נגד ברגר והשיבוץ, בעכו מנסים להתמקד בבעיות הקשות בחלק הקדמי.

יובל נעים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
חייבים להתחזק. נעים/אדריאן הרבשטיין

נעים עצמו הבהיר שהקבוצה חייבת להתחזק, וגם בצוות המקצועי מרגישים שללא חיזוק מתאים, הקבוצה עלולה להידרדר: "החלק האחורי עובד טוב, הקשרים מניעים כדורים, אבל בחלק הקדמי אנחנו לא מבקיעים שערים ולא מגיעים מספיק למצבים. אם לא נתחזק, זה עוד ייגמר בכישלון גדול. חייבים להתעורר עכשיו כשיש פגרה קצרה ולעשות חושבים את מי משאירים ואת מי שולחים הביתה".

מי שעשוי לשלם את המחיר הוא הברזילאי לאנדראו שהיה חלש מאוד במחצית הראשונה והוחלף בסיומה, כשגם הקהל שהגיע מעכו גילה כלפיו מעט מאוד סבלנות. הברזילאי הוחתם בתחילת העונה על ידי אלון חרזי שהתרשם מביצועיו ובעכו שוקלים להחליף אותו ומתמקדים כעת במציאת חלוץ זר שייכנס במקומו יחד עם שחקן נוסף, ישראלי או זר, שיעבה את חוליית ההתקפה שעדיין לא הבקיעה שער. מי שישוב השבוע לאימונים הוא הבלם סרג'ה קנז'ביץ' שהושעה על ידי נעים וישוב לפעילות על אף שטרם עבר בבקרת התקציבים, כמו גם אלירן דנין.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully