וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "שמח שניצחנו אבל לא נצא מגדרנו"

31.8.2013 / 23:21

מאמן קרית שמונה היה מרוצה מה-1:4 על רמת השרון: "זה היה חשוב לנו". מנגה: "רוצים לסיים בחלק העליון". כהן: "לא נעים"

one

במשך 45 דקות היה נדמה שעירוני קרית שמונה שוב בדרך לסיים ללא נקודות עוד משחק בליגת העל. אלא שאז התפוצצה הקבוצה של ברק בכר על הפועל ניר רמת השרון, כבשה רביעייה וירדה עם 1:4 ענק. דויד מנגה כבש צמד, דושאן מאטוביץ' ואופיר מזרחי הוסיפו שערים משלהם, ואולי עתה תצא קרית שמונה לדרך חדשה בעונה החדשה.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
ניצחון חשוב. בכר/אדריאן הרבשטיין

מאמן קרית שמונה, ברק בכר אמר בסיום: "דיברנו לפני המשחק שיהיה קשה מאוד. החילופים במחצית היו משמעותיים מאוד ואני שמח שניצחנו כי זה היה חשוב לנו". על דרקו טסבסקי, שנכנס כמחליף והיה מצויין אמר המאמן: "דרקו נכנס והיה בולט מאוד. הוא עוד ייתן לנו הרבה העונה. יש לנו סגל רחב ומי שיהיה טוב ישחק. אנחנו לא יוצאים מגדרנו עכשיו כמו שלא נכנסנו לדכאון אחרי ההפסד למכבי חיפה".

המצטיין במשחק, הלא הוא דויד מנגה שכבש צמד ובישל שער אחד, אמר בסיום: "אנחנו קבוצה טובה ורוצים לסיים בחלק העליון. יש כאן הרבה שחקנים טובים. היה לנו חשוב לנצח במשחק הראשון בבית ואני מקווה שנמשיך באותו מסלול".

לעומת זאת, ברמת השרון היו מאוכזבים מאוד מהצורה בה הקבוצה הופיעה הערב, כמו גם מכך שלמועדון עדיין אין נקודה לאחר שני משחקים. מאמן הקבוצה, רפי כהן אמר: "ברור שלא נעים להיות עם שני הפסדים בשני המחזורים הראשונים אבל זה המצב ואני בטוח שנתקן אותו. נראינו לא טוב היום ונצטרך להשתפר".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
דויד מנגה עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
הצגה של איש אחד. מנגה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully