וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק כהן: "זה חלום, לא חשבתי להתחיל ככה בבית"ר"

חלוץ הרכש כבש כבר בבכורה ובית"ר השיגה ניצחון ראשון. אלי כהן: "תמיד אמרתי שיש שלד טוב". משה סיני: "חילקנו מתנות"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הרכש מגיע בטפטופים, הקבוצה עדיין לא מאורגנת, אבל לבית"ר ירושלים יש ניצחון ראשון עוד לפני פגרת החגים והנבחרת. הקבוצה מהבירה הגיעה למושבה וניצחה 1:3 את מכבי פתח תקוה, כאשר חלוץ הרכש איציק כהן הבקיע שער וטטה בנגורה שעלה כמחליף בישל לצחי אליחן. שי חדד השווה בפנדל אחרי שעומר גולן העלה את הלוזונים ליתרון כבר אחרי פחות מדקה.

שחקני בית"ר ירושלים עם איציק כהן (במרכז). ברני ארדוב
ניצחון לפני החגים. איציק כהן והחברים/ברני ארדוב

אלי כהן חגג ניצחון ראשון כמאמן בית"ר ירושלים: "תמיד אמרתי שיש לנו שלד טוב מאוד. ההכנה שלנו לא הייתה טובה. התחלנו את האימונים מאוחר, אנחנו מתחזקים תוך כדי תנועה אבל אמרתי שהבסיס שלנו הוא טוב מאוד. אני חושב שהיה פה מפגן של קבוצה שקודם כל נלחמה, אני גאה ומלא הערכה לשחקנים. אנחנו עוד נתחזק ונתגבש, אבל בפרק הזמן הנוכחי אני מרוצה".

על הבלם המיועד רמי מרבאל: "אני מאמין שהמו"מ איתו ייסגר בקרוב וגם עם סינטאיהו סלליך. יש לנו גם חלוץ ברזילאי שכבר סגור וצריך רק לחתום. אני מאמין שבהמשך הדרך נראה בית"ר טובה יותר. אין לי טענות לסגל שלי, כמובן שאם נצטרך נתחזק בהמשך בשחקן או שניים, אני מאוד גאה בבחורים. עוד מוקדם לדבר על המטרות להמשך העונה, אנחנו רוצים קודם כל להחזיר את הקהל. לא כל קבוצה יכולה להביא 5,000 אוהדים למשחק חוץ".

איציק כהן, חלוץ הרכש מהפועל ירושלים שהבקיע כבר בבכורה, לא הסתיר את התרגשותו: "זה חלום, לא חשבתי לפתוח בבית"ר. הצלחנו להתרומם אחרי שספגנו בדקה הראשונה, זה לא פשוט. אני רגיל יותר לשחק בכנף, אבל אני יכול לשחק גם בחוד ואני שמח שהצלחתי. ידעתי שלבית"ר יש קהל גדול, אבל הוא נותן דחיפה אדירה שאין דברים כאלה".

אופיר קריאף הוסיף: "למרות השער המוקדם שספגנו, אני חושב ששלטנו במשחק ללא עוררין. הצוות המקצועי הכין אותנו הכי טוב שיכול להיות, אני שמח מהניצחון הזה. בית"ר תמיד שואפת לפלייאוף עליון, ראינו שחקנים שרוצים להצליח ומשקיעים. אני רוצה להצעיד את בית"ר קדימה, נעשה את זה בצורה הטובה ביותר".

בשל השזרוע בטדי משחק הבית הבא, מול הפועל חיפה ב-21 בספטמבר לא ייערך באצטדיון. המשחק ככל הנראה ייערך במושבה, לאחר שבבית"ר התלהבו מהאווירה במשחק היום ולא מעוניינים לארח ברמת גן.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מפרגן לשחקנים ולקהל, מחכה לרכש נוסף. אלי כהן/ברני ארדוב

משה סיני סיכם הפסד שני של מכבי פתח תקוה: "לא יודע אם הייתה חולשה שלנו, הגענו להזדמנויות ולא ניצלנו אותן. בליגה הזו אתה משלם על טעויות. לא ראיתי מהלכים יוצאי דופן של ירושלים, פשוט נתנו להם מתנות והם ניצלו אותן. ברור שלא רצינו להיות עם אפס נקודות אחרי שני מחזורים, מאוכזבים מאוד. אלו השחקנים שלי, אני מאמין בהם ונלך איתם לאורך כל הדרך".

על הקריאות של אוהדי הקבוצה נגדו אמר סיני: "זה לגיטימי שמקללים, יהיה בסדר".

משה סיני מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
לגיטימי שמקללים. משה סיני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully