וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה: "רעננה הייתה שווה יותר משער אחד"

31.8.2013 / 21:42

מאמן הפועל חיפה לא היה מרוצה אחרי ה-1:1 מול רעננה: "לא שיחקנו חכם". קורצקי: "תמיד אמרתי שיש לנו קבוצה טובה"

one

אחרי הניצחון במחזור הפתיחה מול רמת השרון, הפועל חיפה קיוותה להישאר מושלמת גם אחרי המשחק הביתי מול הפועל רעננה, אבל הקבוצה של מנחם קורצקי לא עשתה חשבון, הייתה עדיפה על יריבתה וסיימה איתה ב-1:1 במשחק רווי במצבים ואירועים. אנתוני נווקאמה המצוין העלה את רעננה ליתרון מוקדם בדקה ה-14, אבל נבוישה מרינקוביץ' השווה על סף המחצית בפנדל מדויק.

שחקני הפועל חיפה חוגגים שער. שלומי גבאי
הצליחו להימנע מהפסד, אך התקשו מול רעננה. שחקני חיפה חוגגים את השוויון/שלומי גבאי

"לא שיחקנו חכם היום ורעננה אולי הייתה שווה שער יותר", כך אמר בסיום מאמן הפועל חיפה, שלומי דורה, "לא ככה רצינו להיראות. ארבע נקודות זה טוב אבל אם אתה משיג את הנקודה במשחק חוץ. אחרי שהשגנו את הדובדבן בדמות נצחון חוץ רצינו שש נקודות"

לגבי חיזוק אפשרי, אמר דורה: "אין קבוצה בעולם שלא רוצה להתחזק אבל צריך לחשוב מה רוצים ומה יש". על עוזרו אייל טרטצקי וטקס הפרידה המרגש, אמר דורה: "מגיע לו הכבוד. בכל קבוצה בעולם יש טקסים כאלה וגם בהפועל חיפה".

טרטצקי עצמו אמר: "אני מודה לקהל שליווה אותי לאורך כל הקריירה ולכל אנשי המועדון. אני מגיל עשר בהפועל חיפה ושרפתי את הקו שנים ארוכות עכשיו אני על הקו השני ומקווה שאהיה פה עוד הרבה שנים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. ניב אהרונסון
ממשיך להפתיע. מנחם קורצקי/ניב אהרונסון

בצד השני לעומת זאת, היו הרבה יותר מרוצים מהנקודה. אחרי שני מחזורים הפועל רעננה עם ארבע נקודות וחשוב מכך, יכולת טובה מאוד ולא היה חסר הרבה שהקבוצה של מנחם קורצקי תחזור מקרית אליעזר עם כל הנקודות.

"לא יודע מה זה הפתעת עונה או לא אבל תמיד אמרתי שהתחברנו טוב ויש לנו קבוצה טובה", אמר קורצקי בסיום המשחק ושיקף את יחסי הכוחות: "אני לא חזיר אבל היינו שווים יותר מנקודה". על ההחמצה הענקית של נווקאמה, אמר המאמן: "קיבלתם במהלך אחד את מהלך העונה, החמצת העונה והצלת העונה אבל זה הכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully