וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: טים טיבו שוחרר מניו אינגלנד

31.8.2013 / 17:56

הק"ב לא הצליח לשמור על מקומו בסגל של בליצ'יק. ג'ינו סמית' צפוי לפתוח בג'טס, יאנג שוחרר מהפאקרס, קלאוסן מקרוליינה

זה היה קצר: טים טיבו הוא כבר לא שחקן ניו אינגלנד. הפטריוטס הודיעו היום (שבת) כי הקוורטרבק, שהגיע לקבוצה רק לפני חודשיים וחצי, נחתך ממנה במסגרת קיצוץ הסגל ל-53 שחקנים, המספר הסופי איתו פותחות קבוצות ה-NFL את העונה.

טיבו, ששוחרר מניו יורק ג'טס בסוף אפריל לאחר עונה בודדת בה לא קיבל צ'אנס במדולנדס, הגיע לפוקסבורו כקוורטרבק שלישי וניסה להרוויח את מקומו בסגל, שכולל כמובן את טום בריידי ולצידו הקוורטרבק המחליף ריאן מאלט. כאמור, זה לא ממש הצליח ולמרות שסיים את משחק הפריסיזן האחרון מול ניו יורק ג'איינטס עם 6 מ-11, 91 יארד ושני טאצ'דאונים, הוא נחתך, כפי שטענו השמועות בימים האחרונים.

מי שכן יישאר בסגל 53 השחקנים ולא יפתח את העונה ברשימת הפצועים הוא דווקא רוב גרונקובסקי. הטייט אנד הפצוע לא אמור לשחק בשבוע הפתיחה מול בפאלו, אבל יכלל בסגל למשחק. גם הפאנטר זולטן מסקו שוחרר.

טים טיבו ניו אינגלנד פטריוטס. GettyImages
היה ונגמר. טיבו/GettyImages

* עוד קוורטרבק ששוחרר הוא גרג מקלרוי, שבאופן מפתיע משהו עוזב את ניו יורק ג'טס.

* החדשות המעניינות עוד יותר מכיוון הג'טס מגיעות מאלה שנשארו. על פי ה"ניו יורק דיילי ניוז" החליט הצוות המקצועי של הקבוצה כי עידן מארק סאנצ'ז הגיע לסיומו ומי שיהיה הקוורטרבק הפותח של הקבוצה בעונה הקרובה הוא ג'ינו סמית', שנבחר בדראפט האחרון.

* וינס יאנג, שקיווה למצוא את עצמו כמחליף של ארון רוג'רס בגרין ביי, שוחרר לאחר פחות מחודש בקבוצה. יאנג כתב בטוויטר: "תודה לפאקרס על הזדמנות נפלאה בארגון וקבוצה נהדרים. בהצלחה העונה".

* עוד במסגרת החיתוכים האחרונים לעונה: הקוורטרבק ג'ימי קלאוסן, שנבחר על ידי קרוליינה בסיבוב השני של דראפט 2010, שוחרר מהקבוצה. הוא שימש בשנתיים האחרונות כמחליפו של קאם ניוטון וכלל לא שיחק.

* על פי דיווחים, אנטואן ווינפילד עומד לאבד את מקומו בסיאטל. מגן הפינה הוותיק מועמד לשוב למינסוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully