וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: פוצץ המו"מ עם הבלם רמי מרבאל

31.8.2013 / 17:35

הצרפתי לא הגיע להבנות כספיות עם ראשי הקבוצה וסירב לחכות לחידוש המגעים בשבוע הבא. ייתכן שהמו"מ עמו יחודש

בית"ר ירושלים תעלה היום (שבת) למשחק החוץ מול מכבי פתח תקוה כשהיא נועלת את טבלת ליגת העל אחרי המחזור הראשון, אלא שהקבוצה מהבירה עדיין לא מצליחה להשלים את הסגל לקראת העונה.

המשא ומתן בין בית"ר לבין הבלם הצרפתי רמי מרבאל פוצץ והשחקן חזר לבלגיה. ביום חמישי הסכים מרבאל להפחית בדרישותיו ולהגיע להתרשמות והוא אף התאמן עם הקבוצה אמש, אולם שני הצדדים לא הצליחו להגיע להבנות כספיות. מרבאל סירב להמתין לתחילת השבוע הבא למען המשך המגעים בין הצדדים ובחר לשוב לבלגיה.

הצוות המקצועי בבית"ר ירושלים עדיין מעוניין מאוד לראות אותו בסגל הקבוצה העונה וייתכן שהמשא ומתן בין הצדדים בכל זאת יחודש כבר בתחילת השבוע. בבית"ר שינו את דעתם ומוכנים כעת להחתים את השחקן גם ללא התרשמות.

הבלם רמי מרבאל במדי גנט. GettyImages
יגיע לבית"ר בסוף? מרבאל/GettyImages

מרבאל, 30, הגיע לגנט בינואר 2012 ומאז רשם 53 הופעות במדי הקבוצה וגם כבש ארבעה שערים. הוא החל את הקריירה בקבוצת בובה הצרפתית ומאז שיחק באולדהאם האנגלית וכן באז'קסיו, טור ונאנט במולדתו. לפני המעבר לגנט, הופיע מרבאל עונה וחצי במדי זולטה וארחם בליגה הבכירה בבלגיה. בעונה שעברה שיחק מרבאל בעיקר בעמדת המגן השמאלי והיה אחראי על ביצוע המצבים הנייחים בקבוצתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully