וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: באים אל ההר

עונת 2013 יוצאת לדרך עם משחק ענק בגבהים של דנבר, שם פייטון והברונקוס מחכים לאלופה בולטימור (ו', 3:30, 5+ לייב)

Are you ready for some Football? שבעה חודשים ארוכים של המתנה יגיעו סוף כל סוף לסיומם הלילה (בין חמישי לשישי, 3:30, 5+ לייב ו-HD), עם משחק הפתיחה של עונת 2013/4 של ה-NFL, בו תארח דנבר את האלופה המכהנת בולטימור.

המשחק האחרון בין השתיים בוודאי זכור היטב לכל חובבי הפוטבול. הוא התקיים בחצי גמר ה-AFC האחרון והיה דרמטי בצורה בלתי רגילה. גם אז הברונקוס היו המארחים והם ראו את בולטימור משווה בטאצ'דאון ל-70 יארד ממש בשניות הסיום, מה שלווה באותה החלטה מעוררת מחולקת של מאמן דנבר, ג'ון פוקס, ללכת להארכה במקום לתת לפייטון מאנינג צ'אנס לנצח את המשחק בזמן החוקי. אחרי הארכה כפולה, הרייבנס היו אלה שהמשיכו הלאה ולבסוף הם עשו את כל הדרך אל האליפות.

פייטון מאנינג דנבר ברונקוס עם ג'ון הארבו מאמן בולטימור רייבנס. Rob Carr, GettyImages
הנה זה בא. פייטון מאנינג וג'ון הארבו/GettyImages, Rob Carr

העונה הסדירה דווקא הייתה מצוינת עבור הקבוצה מהמייל היי סיטי, שסיימה במאזן 3:13, הטוב ביותר בחטיבה, כולל ניצחון חוץ משכנע על העורבים, שלמרות זאת מובילים במאזן כל הזמנים בין הקבוצות 4:7. בולטימור הסתפקה ב-6:10 ובבית הצפון המסובך שלה היא יודעת שהמאזן הזה לא בהכרח יספיק לעוד הופעת פלייאוף ושכל הפסד, בטח שכבר במשחק הראשון, עלול לעלות ביוקר.

האלופים עברו פגרה לא קלה ואיבדו מספר שחקני מפתח ובראשם הליינבקר האגדי ריי לואיס, שפרש מיד עם הזכייה בתואר והסייפטי המצוין אד ריד, שהלך ליוסטון. הפנים החדשות הבולטות בקבוצה הן אלה של לא אחר מאשר אלביס דומרוויל, שהגיע מדנבר ויפגוש את האקסית. דנבר לעומת זאת, תציג לראווה את התופס ווס וולקר, שהגיע מניו אינגלנד ושיתוף הפעולה שלו עם מאנינג צפוי להיות אחד המסקרנים ביותר העונה.

ההימור: משחק פתיחה בחוץ, עם כל הלחץ ומול מלך העונה הסדירה מאנינג. נראה קצת גדול על הרייבנס. דנבר לוקחת.

וזכרו, כל מי שמהמר לפי המלצות וואלה! פוטבול, כאילו זרק את כספו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully