וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - הפועל רעננה: "כולם באים כדי לנצח"

יובל אבידור והפועל חיפה מוכנים לקרב עם העולה החדשה (ש', 18:00). אמבולה עדיין לא יפתח ברעננה, לביא: "הם מסוכנים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

* מפגשים בליגת העל: 3. 1:2 להפועל חיפה בניצחונות.

* הפועל חיפה אירחה פעמיים את רעננה בליגת העל, וניצחה 1:3 ו-0:1.

* רעננה הפסידה גם בביקור השלישי שלה בקרית אליעזר בליגת העל, כשחטפה 3:0 ממכבי חיפה.

* שי שטרית שרק 26 פעמים לפנדל לזכות קבוצות החוץ במשחקים בהם שפט, לעומת 14 בלבד לטובת קבוצות הבית.

* בשנתיים האחרונות אסי בלדוט תמיד כבש במשחק הראשון של קבוצתו נגד הפועל חיפה (עירוני ראשון לציון ב-11/12, רמת השרון ב-12/13).

לאתר דריבליסט

שלומי דורה מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא מתכוון לבצע שינויים. שלומי דורה/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

הפועל חיפה

בהפועל חיפה השלימו את ההכנות לטקס הפרישה של אייל טרטצקי. המגן הפורש שהפך בינתיים לעוזר המאמן של הקבוצה יזכה לחולצה ממוסגרת מהמועדון אותה יעניקו לו המנכ"ל אפרים גבאי ושניים מהשחקנים שליוו את טרטצקי דרך ארוכה ונחשבים לסמלים במועדון, עופר טלקר ואורן ניסים. הטקס לטרטצקי ייערך לפני המשחק על הדשא ובמועדון מקווים שקהל רב יגיע כדי לחלוק כבוד לאחד מהסמלים הגדולים ביותר של המועדון.

לנוכח העניין הוחלט בהנהלת חיפה להעניק כניסה חופשית ליציעים 1-5 לאנשים שיגיעו בלבוש אדום. בצד המקצועי, מלבד עומרי קנדה שלא יוכל לשחק ויהיה מחוץ לסגל, שלומי דורה מתכוון להמשיך עם אותו הרכב שפתח מול הפועל ניר רמת השרון, כך שמהראן לאלה שנכנס כמחליף ושינה למעשה את המשחק, צפוי לפתוח שוב על הספסל ולהיות האס של דורה על הספסל.

בחיפה לא מקלים ראש בהפועל רענה ויודעים שמדובר במשחק קשה. "רעננה לא פראיירים ובשלב הזה של העונה כולם באים כדי לנצח", אמר שחקנה של הקבוצה יובל אבידור, "אנחנו שמחים שניצחנו במחזור הפתיחה. בשנתיים שאני פה לא התחלנו טוב את העונה. הקהל שיגיע מחר חשוב לנו ואני מקווה שהוא ידחוף אותנו לניצחון".

הפועל רעננה

אחרי שהשיגה ניצחון בכורה בליגה בשבוע שעבר על מכבי פתח תקוה, רעננה מקווה להגיע למשחק קשה נוסף עם ביטחון לאסוף ניצחון שני העונה. מנחם קורצקי הקרין לשחקנים את המשחק האחרון של החיפאים נגד רמת השרון ושם בעיקר דגשים על משחק ההתקפה המסוכן של חיפה. "יש להם שחקנים קדמיים טובים ויהיה לנו קשה מאוד", אמר יניב לביא לקראת המשחק. "חיפה קבוצה מסוכנת בבית, ואנחנו צריכים להיערך לזה בהתאם".

בפן המקצועי, קורצקי אמור להמשיך עם אותו הרכב שאיתו פתח בשבוע שעבר כאשר המגן השמאלי החדש עמנואל אמבולה עדיין לא יכול לשחק אחרי שלא עבר בבקרת התקציבים. מי שימשיך לאייש את העמדה הזו הוא יוגב לרמן שהיה מצוין בשבוע שעבר. את החלק הקדמי ימשיכו לאייש שלישיית הזרים אאודי סילבה דה סוזה, אנתוני נווקאמה וממאדו צ'אם.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ז'רקו קוראץ' שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
חייב להתחיל לספק את הסחורה. קוראץ'/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

הפועל חיפה - ז'רקו קוראץ'

אחרי שפתח עם שער את המשחק הראשון של העונה, החלוץ המונטנגרי השתחרר מעט ונראה טוב יותר באימונים. מחר מול הפועל רעננה קוראץ' יצטרך להוכיח שהוא באמת החלוץ שחיפה חיכתה לו כבר כמה שנים. משחק טוב של קוראץ' מהפתיחה יעניק לחיפה מחר שלוש נקודות ואילו משחק חלש שלו יצטרך שוב להביא לכך שמהראן לאלה ייכנס מהספסל וינסה להביא את השינוי.

הפועל רעננה: אאודיס

בשבוע שעבר הקשר הברזילאי של הפועל רעננה הפגין משחק מצוין נגד מכבי פתח תקוה והיה אחראי לבישול שער הניצחון. אאודיס משאיר רושם טוב באימונים ואם הוא ימשיך כך, הוא ללא ספק יהפוך לחלק חשוב ודומיננטי אצל העולה החדשה.

אאודיס  שחקן הפועל רעננה. ניב אהרונסון
בדרך הנכונה. אאודיס/ניב אהרונסון

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עאהד עזאם, אושרי רואש, טאדאס קיאנסקאס, עמיר נוסבאום, יוסי דורה, דריו פרננדס, נבוישה מרינקוביץ', לירן כהן, יובל אבידור, ז'רקו קוראץ'.

הפועל רעננה: גל ניר, עדי נמני, לואי טהא, יניב לביא, יוגב לרמן, תמיר כהן, בן בנימין, אסי בלדוט, אנתוני נווקאמה, אאודיס, ממאדו צ'אם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully