וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - הפועל עכו: גדיר חוזר לשפיץ

בלבול ייתן קרדיט לחלוץ בקרב מול עכו (ש', 18:00), אשר תחסר את קנז'ביץ' המושעה, ותפתח עם הרכש הברזילאי ספדאסיו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 9. 3:3 בניצחונות, 3 תוצאות תיקו, 8:1 לעכו ביחס השערים.

* סכנין אירחה את עכו ארבע פעמים, ניצחה בשלוש מתוכן והפסידה פעם אחת (בדצמבר 2010).

* בשני משחקי הבית האחרונים של סכנין מול עכו היא ניצחה 1:2.

* יובל נעים אימן 7 פעמים נגד סכנין וניצח רק פעם אחת, עם הפועל רמת גן באוקטובר 2009. המאמן שעמד על הקווים מולו אז היה מרקו בלבול.

* תיקו זו תוצאה די נדירה במשחקים בהם גיא ברגר שופט: רק 3 פעמים ב-23 משחקי הליגה שניהל לא הושגה הכרעה (13 אחוז).

* עד השנה, בני סכנין פתחה ארבע פעמים את העונה בתיקו – ותמיד הפסידה את המשחק שבא לאחר מכן במחזור השני.

לאתר דריבליסט

יובל נעים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
ניצחון בודד על סכנין. יובל נעים/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

בני סכנין:

בדוחה מרוצים מאוד לאחר שהצליחו להעביר את כל השחקנים בבקרת התקציבים ולרשות המאמן מרקו בלבול יעמוד מחר במשחק מול הפועל עכו סגל מלא לאחר שבמחזור שעבר פיראס מוגרבי, רביד גזל וסאני לא יכלו לשחק בגלל שלא עברו בבקרה. למרות שביעות הרצון בסכנין עדיין מחפשים חלוץ זר כשבמועדון יחכו עוד כמה ימים לתשובה סופית מדימטרי מקרייב שכבר סיכם את תנאיו ואם זה יודיע שהוא לא מגיע לישראל הם יפנו לחלופות אחרות. "אנחנו חייבים חלוץ מטרה", אמר גורם בהנהלת סכנין, "כמובן שאנחנו רוצים את מקרייב אבל אם הוא לא יגיע יש לנו תוכנית מגירה".

למרות התיקו המרשים מול הפועל תל אביב בלבול מתכנן כמה שינויים בהרכב כשהמרכזי שבהם יהיה הצבתו של מוחמד גדיר בשפיץ במקומו של אחמד קאסום כשמוחמד כליבאת יוסט לעמדת הכנף הימני.

גם בקישור האחורי מתכנן בלבול שינוי כשסאני הספרדי צפוי לפתוח במקומו של באסם גנאים. בלבול תרגל בחלק מהאימונים גם את נאסר אלדין במקומו של גנאים אך ההערכה היא שבסופו של דבר הספרדי הוא זה שיפתח בהרכב.

המאמן ביקש משחקניו להגיע מרוכזים למשחק מול עכו ולהיות יותר חדים בהתקפה. בסכנין יודעים שנצחון על עכו יזניק אותם קדימה וייתן בטחון גדול לשחקנים. "נכון שעכו לא ניראים טוב אבל אסור לזלזל בהם "אמר אחד מהשחקנים בסכנין "אנחנו נצטרך להוכיח שהעונה אנחנו לא קבוצה שתיאבק על המקום שלה בליגת העל אלא תהיה גבוה יותר בטבלה".

מור שושן שחזור מפציעה ימשיך לפתוח על הספסל וזאת למרות יכולת טובה שהוא מציג באימונים. בסכנין ציינו שהשנה צפוי מאבק רציני על חולצת ההרכב בעמדת הבלמים דבר שמשמח מאוד את אנשי המועדון.

הפועל עכו:

אחרי משחק הפתיחה והדקות הראשונות החלשות בשבוע שעבר נגד מכבי תל אביב, בהפועל עכו מקווים להגיע מרוכזים יותר לתחילת המשחק נגד בני סכנין, יריבה שבעכו מרגישים ששווה ברמתה. במהלך אימוני השבוע הגביר יובל נעים את הדגשים על שיפור העזרה שהקשרים אמורים לספק ללאנדראו ובטוחים כי זה עניין של זמן עד שהחלוץ הברזילאי יפרע את השטרות.

מי שיערוך את הופעת הבכורה שלו בהרכב הוא ז'וליאנו ספדאסיו שנראה טוב באימונים ויקבל את המפתחות. נכון לעכשיו נראה שהברזילאי כשיר לשחק 45-60 דקות. ספדאסיו יתפוס את מקומו של סטיבן כהן שסובל ממתיחה, נבדק, ובקבוצה מעדיפים שלא לסכנו. כידוע, עכו העבירה את ספדאסיו, שגיב כהן ושאדי שעבאן בבקרת התקציבים, מה שיאפשר לנעים אופציות רחבות יותר מבחינת הספסל.

מי שלא עברו בבקרה עדיין הם הבלם סרג'ה קנז'ביץ' והמגן אלירן דנין. לגבי הסרבי, נעים כעס מאוד על התנהגותו במהלך האימון השבוע לאחר שזה הראה חוסר רצינות וזלזול ועל כן הענישו כשנראה שהוא ישוב להתאמן עם הקבוצה רק לאחר המשחק נגד סכנין.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מוחמד גדיר שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
המהירות המסחררת שלו תצטרך להספיק מול ההגנה של עכו. גדיר/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

בני סכנין: מוחמד גדיר

השחקן ששב מקדנציה פחות מוצלחת בבלגיה ירצה להוכיח שהוא עדיין אחד מהשחקנים המסקרנים בליגת העל. בהיעדר חלוץ טבעי גדיר יוצב בשפיץ ויצטרך לספק את הסחורה. המהירות המסחררת שלו תצטרך להספיק מול ההגנה של עכו, כשמשחק טוב שלו עשוי לגרום לבלבול כאב ראש חיובי האם להשאיר את גדיר בעמדת החלוץ או שמא להמשיך ולהתעקש על חלוץ נוסף.

הפועל עכו: לאנדראו

לא מעט השמיצו את החלוץ הברזילאי במהלך השבוע האחרון בעקבות ההופעה הדלה שלו נגד מכבי תל אביב, אבל בעכו משוכנעים שמדובר בחלוץ רחבה מצוין שיכול להעמיד מספרים יפים אם רק ייתנו לו צ'אנס. נגד סכנין הוא מקבל הזדמנות נוספת להוכיח שהבחירה בו הייתה נכונה, ואם הוא יעשה זאת, הוא יסתום הרבה מאוד פיות.

הרכבים משוערים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, עלאא אבו סלאח, אברהם פאס, דדי בן דיין, חאלד חלאיילה, סאני (נאסר אלדין), כריסטיאן הידאלגו, חמד גנאים, מוחמד כליבאת, מוחמד גדיר.

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, אדי גוטליב, משה מישאלוב, עדן בטיט, ברניסלב יובאנוביץ', אמייה טגה, גיא דיין, יובל שבתאי, ז'וליאנו ספדאסיו, לאנדראו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully